درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی: 

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد. در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نموده اند: نمایش دادن نام ها و علائم تجاری،شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایت ها (پایگاها) ی پربیننده اینترنت، به نحوی که به تحقق اهداف تبلیغات کمک نماید.


● تاریخچه
با شروع فعالیت های تجاری در اینترنت، تبلیغات اینترنتی نیز پا به عرصه گذاشت. به نظر می رسد اولین شیوه برای تبلیغ، استفاده از پست الکترونیک بوده باشد. اما با اضافه شدن فن آوری وب به اینترنت، تبلیغات اینترنتی به به شکل امروزی آن آغاز گردید . در سال ۱۹۹۴ اولین بنر تبلیغاتی – که امروزه معمول ترین و مشهور ترین مدل تبلغ در اینترنت است – در پایگاه اینترنتی هات وایر (WireHot ) به کار گرفته شد. از این سال به بعد بود که تبلیغات اینترنتی به عنوان تکنیکی موثرو کارا برای تبلیغات مورد توجه بازاریابان قرار گرفت. به مرور زمان انواع جدیدی از مدل های تبلیغات در اینترنت شکل گرفتند و میزان هزینه های تبلیغاتی به طور مداوم افزایش پیدا کرد. به طوری که از میزان ۵۵ میلیون دلار در سال ۱۹۹۵ به۲۷۰ میلیون در سال ۱۹۹۸ و۵ میلیارد در سال ۱۹۹۹ رسید و در سال های اخیر به رقمی بالغ بر ۷ میلیارد دلار رسیده است.


● تبلیغات مبتنی بر پست الکترونیک
نامه های الکترونیکی همواره یکی از ابزارهای بازاریابی و تبلیغات بوده است. تبلیغات از طریق پست الکترونیک ابزاری مقرون به صرفه است که از نرخ پاسخگویی بالایی نیز برخوردار است. هم چنین این ابزار موجب وفا داری مشتریان و نیز موجب تقویت نام تجاری می شود، ضمن اینکه در جذب و نگهداری از مشتریان و نیز موجب تقویت نام تجاری می شود.
انواع مختلفی از تبلیغات مبتنی بر پست الکترونیک وجود دارد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 3 فروردين 1392برچسب:تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی, تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی, تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی, تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی, تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی, تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی, تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی, تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی, تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی, تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی, تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی, تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی, تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی, تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی, تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی, تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی,,
ارسال توسط عبداله عزیزی

تجارت الکترونیکی - تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي: 

تبليغات از طريق رسانه‌هاي مختلفي از قبيل روزنامه ، مجله ، تلويزيون ، راديو و ... انجام مي‌پذيرد . اما در سالهاي اخير رسانه‌اي جديد ، يعني اينترنت ، به جمع رسانه‌هاي مورد استفاده تبليغات اضافه شده است . تبليغات در اينترنت گاهي اوقات به تبليغات تعاملي ، تبليغات شبكه‌اي ، تبليغات آن‌لاين يا تبليغات اينترنتي اطلاق مي‌شود .

تبليغات اينترنتي به استفاده از اينترنت به عنوان يك كانال و وسيله ارتباطي براي ارسال تبليغات در محيط وب اشاره دارد.

منظور از تبليغات اينترنتي نمايش دادن نامها و علائم تجاري ، شعارها و تصاوير تبليغاتي در سايتهاي پر بيننده اينترنت است ، به نحوي كه به تحقق اهداف عمومي تبليغات كمك نمايد و كاربران ( مخاطبان ) را به سايت مورد نظر آگهي دهنده هدايت كند . تبليغ كنندگان در اينترنت مي‌توانند بطور مولتي مديا اطلاعاتي شامل : تصاوير، صدا ، فيلم و انيميشن را كه همه آنها به راحتي قابل تغيير هستند ارائه نمايند (Minaoli 2003 ,  etal) .

تاريخچه تبليغاتي اينترنتي :
با شروع فعاليتهاي تجاري در اينترنت ، تبليغات اينترنتي نيز پا به عرصه گذاشت . به نظر مي‌رسد اولين شيوه براي تبليغ ، استفاده از پست الكترونيك بوده باشد . اما با اضافه شدن فن‌آوري وب به اينترنت ، تبليغات اينترنتي به شكل امروزي آن آغاز گرديد . در سال 1994 اولين بنر تبليغاتي كه امروز معمول‌ترين و مشهور‌ترين مدل تبليغ در اينترنت است ، در پايگاه اينترنتي هات‌واير به كار گرفته شد . زماني كه هات‌واير متوجه شد كه براي تبليغات مي‌بايست فضاي محدودي را در نظر گرفت ، بنرهاي تبليغاتي بوجود آمدند . در آن زمان 14 طراح تبليغاتي مبلغي معادل 30،000 دلار براي نمايش 12 هفته‌اي تبليغات خود پرداختند ( 1999 , Kayeetall ) . از اين سال به بعد بود كه تبليغات اينترنتي به عنوان تكنيكي موثر و كارا براي تبليغات مورد توجه بازاريابان قرار گرفت . به مرور زمان انواع جديدي از مدل‌هاي تبليغات در اينترنت شكل گرفتند و ميزان هزينه‌هاي تبليغاتي به طور مداوم افزايش پيدا كرد . به طوري كه از ميزان 55 ميليون دلار در سال 1995 به 270 ميليون دلار در سال 1996 ، 940 ميليون دلار در سال 1997 ، 2 ميليارد دلار در سال 1998 و 5 ميليارد دلار در سال 1999 رسيد . همچنين بر اساس آمار منتشره در موسسه تبليغات تعاملي كه يكي از معروف ترين و معتبرترين موسسات در زمينه ارائه آمار و اطلاعات اينترنتي است ، ميزان هزينه‌هاي تبليغات اينترنتي در سالهاي 2000، 2001 ، 2002 ، 2003 ، به ترتيب برابر با 087/8 ، 010/6 و 267/7 ميليارد دلار بوده است . در جدول زير به برخي از اتفاقات مهم صنعت تبليغات اينترنتي اشاره شده است :

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 3 فروردين 1392برچسب:تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي,تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي, تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي, تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي, تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي, تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي, تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي, تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي, تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي, تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي, تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي, تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي, تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي, تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي, تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي, تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي, تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي, تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي, تجارت الکترونیکی,تكنيكهاي اجرايي تبليغات اينترنتي,,
ارسال توسط عبداله عزیزی

ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک: 

طراحی يک سايت تجارت الکترونيک بسيار جدی تر و مشکل تر از داشتن يک سايت جالب برای بازديد کننده است. هر چند جذابيت سايت عامل مهمی است اما بايد به همان اندازه به کارايی سايت نيز اهميت داده شود. به نظر می رسد که بسياری از طراحان وب روی ظاهر سايت بيشتر از کارايی آن تمرکز می کنند. اما بازديدکننده ای که به علت ضعف کارآيی، از سايت نااميد می شود، به سرعت سايت را ترک خواهد کرد و هرگز بازنخواهد گشت.

در طراحی سايتهاي تجارت الکترونيکي به اطلاعات پايه اي در زمينه طراحي سايت و کمي تجربه و تمرين احتياج است. طراحي اين سايتها اصول اوليه اي دارند که اگر آنها را رعايت نکنيد، متاسفانه هيچ وقت نخواهيد توانست سايت خود را از نظر امکانات و کارآيي به حدي برسانيد که بازديدکنندگان را راضي نماييد.

براي ايجاد فروش بيشتر از طريق سايت روي نکات زير تمرکز کنيد. 

 1- زمان LOAD ، اندازه صفحات و سيستم هدايت بازديدکننده در سايت
صفحاتي که به کندي ظاهر مي شوند، صفحات بسيار بزرگ يا بسيار کوچک و دشواري حرکت در سايت، هر کدام به تنهايي کافي هستند تا بازديدکننده را خسته و نا اميد نمايند. بازديدکننده هرگز نبايد منتظر ظاهر شدن صفحات بماند، هرگز نبايد براي خواندن اطلاعات مورد نظرش صفحه را بالا و پايين کند و هرگز نبايد براي اطلاعاتي در مورد خريد اجناس مورد نظرش، با دشواري تمام سايت را جستجو کند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 3 فروردين 1392برچسب:ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک, ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک, ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک, ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک, ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک, ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک, ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک, ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک, ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک, ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک, ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک, ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک, ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک, ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک, ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک, ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک, ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,ویژگیهای یک سایت تجارت الکترونیک,,
ارسال توسط عبداله عزیزی

مشاوره بازاريابي براي کسب‌و‌کارهاي کوچک (1):

 

من شرکتي را به‌تازگي تاسيس کرده‌ام و بودجه بسيار محدودي براي بازاريابي دارم. کار شرکت توليد و فروش نرم‌افزارهاي حسابداري است. چندين بار در مجلات تبليغ کرده‌ام و پاسخ مناسبي دريافت نکردم. درصورت امکان مرا راهنمايي کنيد.


پاسخ: سوال شما بسيار کلي است و کاش اطلاعات بيشتر و دقيق‌تري ارائه مي‌کرديد. در هر صورت به چند مورد کليدي و بسيار مهم توجه کنيد. براي شرکت‌هاي کوچک و با بودجه بازاريابي محدود، شايد بهتر باشد از بازاريابي مستقيم و چندمرحله‌اي استفاده شود. تبليغات مستقيم تبليغاتي هستند که در آنها پيشنهاد واضح و مشخصي وجود دارد و مخاطب را دعوت به اقدام مي‌کند که اين اقدام مي‌تواند دريافت اطلاعات بيشتر يا خريد محصول باشد.


روز به روز پاسخ گرفتن از بازاريابي تک مرحله‌اي سخت‌تر مي‌شود. پس بهتر است فرايند بازاريابي به‌صورت چندمرحله‌اي طراحي شود. در بازاريابي چند مرحله‌اي در اولين قدم از مخاطب توقع خريد نداريد بلکه سعي مي‌کنيد او را به گام بعدي هدايت کنيد. مثلا در تبليغاتي که در مجلات انجام مي‌دهيد از مخاطب درخواست مي‌کنيد که براي دريافت نسخه آزمايشي نرم‌افزار با شما تماس بگيرد. عده‌اي با شما تماس مي‌گيرند. نکته مهم آن است که در اولين قدم به مخاطب پيشنهاد بدون ريسکي ارائه مي‌دهيد که علاقه‌مندان را به خود جلب مي‌کند. مخاطب لازم نيست پولي بپردازد و فقط کافي است با شما تماس گرفته و اطلاعات تماس خود را اعلام کند تا سي‌دي را برايش ارسال کنيد.
سپس مي‌توانيد در قدم بعدي متن مناسبي را آماده کنيد و همراه سي‌دي ارسال کنيد. در آن متن فرد علاقه‌مند ترغيب مي‌شود يک قدم ديگر بردارد. قدم ديگر شايد مشاوره 30 دقيقه‌اي رايگان باشد که در محل کارتان ارائه مي‌شود. عده‌اي از دريافت‌کنندگان سي‌دي به دريافت مشاوره علاقه‌مند خواهند بود. به‌همين ترتيب مي‌توانيد مراحل بعدي را طراحي کنيد و کاري کنيد که در فرايند مشخصي که توسط خودتان طراحي شده، علاقه‌مندان شناسايي شوند، اطلاعات آنها جمع‌آوري شود و گام به گام آنها را به خريد نزديک کنيد.


ايده جالب ديگري که اخيرا در يک کتاب خواندم آن است که به‌دنبال 100 مشتري رويايي خود باشيد. کاغدي برداريد و فرض کنيد هيچ محدوديتي وجود نداشت و شما از لحاظ مالي و بودجه تبليغاتي دستتان باز بود. دوست داشتيد چه کساني مشتري شما باشند. نام 100 مشتري رويايي خود را روي کاغذ بنويسيد و سپس عمليات بازاريابي خاصي را براي اين 100 نفر طراحي کنيد. شايد بهترين روش براي شروع عمليات استفاده از پست باشد. مطلب بسيار جذابي آماده کنيد و برايشان با پست ارسال کنيد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک, مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک, مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک, مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک, مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک, مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک, مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک, مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک, مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک, مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک, مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک, مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک, مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک, مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک, مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک, مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,مشاوره,بازاريابي,کسب‌,کارهاي کوچک,,
ارسال توسط عبداله عزیزی

چگونه بدون سرمایه گذاری از امکانات گوگل برای کسب درآمد استفاده كنیم

امروزه طبق آمار معتبر بیلیونها دلار از طریق اینترنت داد و ستد می شود که روز به روز هم

این حجم مبادلات در حال افزایش است. سهم شما به عنوان یک کاربر با امکان دسترسی به اینترنت چقدر است؟ آیا فکر کرده اید چرا هنوز هم در کشور ما گروهی با امکان دسترسی به اینترنت از بیکاری و نداشتن درآمد  شکایت دارند؟ آیا فکر نمی کنید شاید یکی از دلایل آن عدم اطلاع رسانی باشد؟ هنوز بسیاری از مردم در کشور ما (که حتی شامل برخی از افراد طبقه تحصیلکرده٬ مدیران٬ برنامه ریزان و مسئولان میشود) از قابلیتهای اشتغالزایی اینترنت اطلاع کافی و وافی ندارند و قالبهای ذهنی شان در مورد مسئله اشتغال هنوز همان قالبهای سنتی میباشد و میخواهند آنرا به صورت سنتی حل کنند بدون آنکه فکر کنند زمانه عوض شده و ما اکنون دوره دیگری را آغاز کرده ایم.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه, درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از گوگل بدون سرمایه,,
ارسال توسط عبداله عزیزی

لادن لشکری نابغه تجارت الکترونیک ایران

 

 

لادن لشكری حدود 21 سال سن دارد و در حدود 5 سال است كه بصورت جدی در زمینه بازاریابی الكترونیكی فعالیت می كند. از سن 14 سالگی به اینترنت و كسب و كار اینترنتی علاقمند شده و شروع به خواندن اطلاعاتی در زمینه بازاریابی اینترنتی نموده است. او اكنون دارای 20 سایت و وبلاگ است كه مدیریت آنها را به تنهایی بر عهده دارد و درآمدی حدود 7000 دلار در ماه دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 مهر 1391برچسب:درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران, درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,درآمد اینترنتی,لادن لشکری,نابغه,تجارت,الکترونیک,ایران,,
ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 201215
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها