درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن
بزرگترين بانک ايميل فعال ايراني 3374
 
بزرگترين بانک ايميل فعال ايراني 337
 
 
بزرگترين بانک ايميل فعال ايراني 337
 
بزرگترين بانک ايميل فعال ايراني 337
 
بزرگترين بانک ايميل فعال ايراني 337
 
 
بزرگترين بانک ايميل فعال ايراني 337
 
بزرگترين بانک ايميل فعال ايراني 337
 
قیمت: 500,000 ریال

قیمت خرید نقدی: 450,000 ریال
بزرگترين بانک ايميل فعال ايراني


بزرگترين بانک ايميل فعال ايراني

قابل توجه مديران سايتهاي اينترنتي, شركتهاي كامپيوتري, آموزشگاهها , بازاريابان حرفه اي, بازرگانان , توليدكنندگان و همه كساني كه محصول يا خدماتي جهت معرفي دارند. ايميل ماركتينگ جديدترين شيوه تبليغات دردنياي پيشرفته امروز ميباشد و اكثر سايتهاي اينترنتي و شركتهاي خصوصي در كشورهاي امريكا ژاپن و چين از اين شيوه نوين جهت معرفي خود استفاده ميكنند زيرا علاوه براينكه نسبت به ديگر روشهاي تبليغات فوق العاده ارزانتر است جنبه هاي رواني مثبتي نيز ايجاد ميكند. زماني كه ايميل شما مستقيما از طرف شما به شخص گيرنده ارسال شود اين احساس درآن شخص بوجود ميايد كه به او احترام گذاشته شده و توجه و علاقه او به ايميل دريافتي بيشتر خواهد شد.
وجه تمايز (برتري) پکيج ما با ساير پکيج هاي موجود در اينترنت: 1. تعداد بسيار زياد ايميلها که ميتواند نياز تبليغاتي هر کسي را برطرف ميکند - 2. بيشتر ايميلها واقعي ميباشند و از سايتهاي معتبر جمع آوري شده است - 3. ما براي جمع آوري کل پکيج از نرم افزار استفاده نکرده ايم و بخشي از ايميلها را با مبلغ بالايي از سايتهاي معتبر خريداري کرده ايم - 4. مشکل استفاده از نرم افزار اين است که تمامي ايميلهاي موجود در متون را جمع آوري ميکند و به طور يقين تمام اين ايميلها واقعي نيستند و يا اگر واقعي هم باشند ممکن است ايراني نباشند و اين يعني تلف کردن وقت و صرف هزينه اضافي - 5. شامل بيش از 66 نرم افزار قدرتمند با کاربردهاي مختلف - 6. شامل 5 اسکريپت کاربردي و قدرتمند ايميل مارکتينگ - 7. قيمت اين پکيج استثنايي با توجه به محتويات درون آن بسيار مناسب بوده و به جرات ميتوان گفت زير قيمت است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط عبداله عزیزی

هشت روش برای افزایش درآمد وب سایت شما از طریق تبلیغات متنی

هزینه‌ پرداخت شده بابت هر هزارتبلیغ (CPM)، شاخص قیمت تبلیغات بنری به نحو قابل توجهی سقوط كرد.در حالی كه برخی از صاحبان وب سایتها سرگرم لذت بردن از درآمد خود بودند (چیزی در حدود صد و پنجاهدلار )، این میزان درآمد به یکباره در مدت زمانی كوتاه به كمتر از  نيم دلار، رسید و به همین نسبت درآمد سایت‌هایی با حدودپانصد هزار  تبلیغ در هر مابه هفتاد و پنج هزار دلار در هر ماه رسید. این‌زمان بود كه آه از نهاد صاحبین سایت‌ها برآمد.
البته رشد تبلیغات بنری همواره كند بوده، اما هیچ‌گاه به اندازه‌ اواخر دهه‌ نود نبوده است.
اكنون سایت‌ها برای کسب مجدد درآمد گذشته خود، به شیوه های نوین تبلیغاتی رو آورده اند، خصوصا صاحبان وب سایت‌های كوچك با رضایت از روش های جدید تبلیغاتی استقبال كرده‌اند.
یکی از این روش های جدید تبلیغاتی، "تبلیغات متنی " نامیده می‌شود و سایت‌های مشهوری مانندGoogle Adsense, Quigo's Adsonar, Overture's, ContentMatch, IndustryBrain از این شیوه تبلیغاتی استفاده می‌كنند.
این نوع تبلیغات بر پایه‌ متن شكل می‌گیرند و به طور خاص، به موضوعات مطرح شده در یك صفحه وب مربوط می‌شوند(مثلا مقاله‌ای در مورد راه‌های مختلف وام گرفتن از بانك، تبلیغات وام‌های خصوصی و بانكی و یا نوشتن مقاله ای در مورد نقاط قوت یک محصول یا خدمت).
این تبلیغ‌ها عموما بر پایه‌ متن و محتوا هستند، اما برخی برنامه‌ها مانند Google Adsense تبلیغات تصویری هم عرضه می‌كنند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط عبداله عزیزی

10 وب سايتي كه مي توانيد از آنها درآمد كسب كنيد.ده وبسایت کسب درآمد.

امروزه اينترنت منبعي براي كسب و كار و ايجاد درآمد شده است. و حتي افرادي در خانه و فقط با يك كامپيوتر و خط تلفن زندگي خود را مي گذرانند و گاه درآمدهاي هنگفتي هم به جيب مي زنند. البته در اين ميان شركتهايي هستند كه از اين قضيه سوء استفاده مي كنند و اقدام به كلاهبرداري مي كنند. مثلاً از شما مي خواهند در ازاي قبول يك قرارداد بلند بالا اقدام به ارسال ايميل هاي تبليغاتي براي افرد مختلف بكنيد. و در ازاي آن مقداري پول دريافت كنيد. متن اين قرارداد آنقدر طولاني است كه عملاً كسي آن را نمي خواند. و بعد از اينكه اين كار را انجام داديد متوجه مي شويد خبري از پول نيست و وقتي به آن وب سايت مراجعه مي كنيد شرايطي را مي بينيد كه انجام آن از عهده شما خارج بوده است. براي جلوگيري از اين امر در اينجا 10 وب سايت محبوب براي كسب درآمد اينترنتي را به شما معرفي مي كنيم. با كار كردن با اين وب سايتها مي توانيد به صورت تمام وقت يا پاره وقت درآمد كسب كنيد.

1ــ Triond.com: در اين وب سايت مي توانيد مطلب بنويسيد و آنرا منتشر كنيد و پول در بياوريد.البته بايد به زبان انگليسي مسلط باشيد.

2ــ Snrinf.com: در اين وب سايت مي توانيد مقالات تحقيقي و درسي بنويسيد و پول در بياوريد در اين مورد هم دانستن زبان انگليسي لازم است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط عبداله عزیزی

با کلیک روی بنر معتبرترین سایت های کلیکی کسب درآمد کنید.

 

اگر بیکار اگرشاغلید و نیاز به شغل دوم دارید اگر دانشجو یا سربازید وبه دنبال شغل پاره وقت می باشد در هر کجای ایران که هستید می توانید با روزی چند دقیقه کار دارای درامد عالی گردید آیا دوست دارید هم در اینترنت بچرخید و هم درآمد کسب کنید؟برای ثبت نام در یکی از معتبرترین سایت های کسب درآمد به صورت کاملا رایگان همین حالا از لینک آگهی اقدام کنید

آیا می دانید که می توانید همین الان در منزل درآمد کسب کنید؟برای کسب درآمد از یکی از معتبرترین سایت های کسب درآمد از اینترنت همین حالا از لینک آگهی به صورت کاملا رایگان اقدام کنید.

شما می توانید از همین امروز وارد دنیای "کسب درآمد از اینترنت" شوید . می توانید با صرف اندکی وقت , بهترین درآمد را بین دوستان و آشنایان و اقوام داشته باشید . می توانید از لذتهای زندگی بهره ببرید و شغلی داشته باشید که برای کسب درآمد از آن نیاز به تلاش بدنی نداشته باشید بلکه تماما در فضای مجازی اینترنت انجام می شود همین حالا برای عضویت رایگان در معتبرترین سایت تجارت الکترونیک از لینک آگهی اقدام کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط عبداله عزیزی

اولین سیستم همکاری در فروش در زمینه پیام کوتاه

در ایران شرکت فناوری صبانوین جام جم(مرکز پیام کوتاه صبا)با چند سال سابقه موفق در زمینه خدمات پیام کوتاه و همچنین با توجه به فعالیتها و تجربه های خود در زمینه بازاریابی اینترنتی(الکترونیکی)، برای گسترش خدمات خود ، گامی دگر برداشته است . از این رو پیشرفته ترین و شفاف ترین سیستم همکاری در فروش را با جدیدترین تکنولوژی های روز راه اندازی کرده است تا وبمستران بتوانند با عضویت در این سیستم به کسب در آمد بپردازند.

یکی از مهمترین مزایای این سیستم ، اختصاصی بودین سیستم است . اختصاصی بودین به این معنا که سیستم همکاری در فروش صبا فقط در زمینه پیام کوتاه فعالیت میکند که این خود موجب میشود که بازاریاب با تمرکز بر روی محصولات بتواند در آمد قابل توجهی داشته باشد. در سیستم صبا علاوه بر محصولات اختصاصی ، طراحی های بنر ها و تصاویر نیز اختصاصی هستند. به همین دلیل میزان اثر گذاری تبلیغات شما افزایش می یابد.

- پنل قدرتمند مدیریت سفارشات و همچنین تنوع روش های تبلیغاتی در سیستم همکاری در فروش صبا به همکاران سیستم در صرفه جویی زمان برای تبلیغ کالا ها بسیار موثر است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط عبداله عزیزی

سیستم همکاری در فروش گلدن ادز | GoldenAds.ir

چرا سیستم همکاری در فروش گلدن ادز

1- محصولات بسیار متنوع و پرفروش

2- پرداخت 30 تا 90 درصد سفارشات ارسالی (فروش بیشتر = درصد بیشتر)

3- پرداخت منظم پورسانت به صورت هفتگی با پشتیبانی شرکت پارس نت رایان (شماره ثبت 2081)

4- قابلیت زیرمجموعه گیری و دریافت پورسانت از سفارشات زیرمجموعه (بدون کسر از پورسانت زیرمجموعه)

5- عدم کسر هزینه سفارشات برگشتی از وبمستران گرامی

6- قرعه کشی ماهانه بین وبمسترها و مشتریان فروشگاه همراه با جوایز متنوع

لینک ورود به سایت

http://goldenads.ir/user/ref/241




ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 558
بازدید کل : 201002
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها