درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن
سیستم همکاری در فروش ایران سلر گروه تجارت الکترونیک پادینا از سال 1384 به صورت حرفه ای فعالیت خود را در زمینه تجارت الکترونیک آغاز نمود. این تیم موفق تشکیل شده از برترین طراحان ایرانی، با راه اندازی بیش از 100 سایت تجاری نامی پرآوازه در عرصه اینترنت و تجارت الکترونیک از خود به جای گذاشت. گروه تجارت الکترونیک پادینا با نام تجاری پادینا سیستم و تمام سایت های زیر مجموعه متعلق به شرکت تجارت الکترونیک جهان سیستم ایرانیان به شماره ثبت 328115 و شماره ملی 10103662086 می باشد . کیفیت و پشتیبانی دو محور اصلی ما در فعالیت هایمان می باشد، کیفیت امری اتفاقی نیست! لینک زیرمجموعه گیری اختصاصی شما : http://iranseller.com/user/ref/867


ارسال توسط عبداله عزیزی
ارسال توسط عبداله عزیزی
ایران امیر جزیکی از 10 سیستم همکاری در فروش برتر ایران است که میتوانید با خیال راحت با محصولات متنوع به کسب درامد بپردازید. همکاری در سیستم پیامکی و هاستینگ با عرض سلام خدمت همکاران محترم ایران امیر با توجه به کسب درامد بهتر و بیشتر همکاران بر آن شدیم که عزیزان را در سیستم فروش هاست و پنل خط اختصاصی وارد کنیم. تا عزیزان درامدی بیشتر از این کسب کنند. روال کار به این صورت است که شما در سایت http://www.iranamir.net با همان نام کاربری که در سایت ایران امیر عضو هستید ثبت نام کنید.

ادامه مطلب...
ارسال توسط عبداله عزیزی

مهم‌ترين اصول موفقيت در تجارت   

آغاز تجارت و اجراي طرح، مهم‌ترين و حساس‌ترين مقطع و مرحله براي بنا نهادن پايه‌هاي يك سازمان و شركت است. پس از بررسي و كارشناسي طرح، اجرايي منظم وهماهنگ، هدايت و پيشبرد طرح و آغازي ثمربخش، جزو آخرين مراحل عملياتي يك مدير كارآزموده است. در اين مرحله سرمايه، زمان و اهداف شما بايد از طرح درآمده و به اجرا گذاشته شوند. براي اينكه با اطمينان كامل و برنامه‌اي حساب شده به تجارت خويش ادامه دهيد، به اصولي احتياج داريد كه شما را دربرابر خطرها و خطاهاي تجاري مصون نگه دارد و شما نيز با پيروي از اين اصول، تجارت خويش را توسعه دهيد و در اين عرصه پايدار بمانيد. براي آشنايي بيشتر با اصول موفقيت در تجارت و نحوه اجراي طرح‌هاي تجاري، با ما در اين مقاله همراه شويد.
آغاز تجارت و اجراي طرح، مهم‌ترين و حساس‌ترين مقطع و مرحله براي بنا نهادن پايه‌هاي يك سازمان و شركت است. پس از بررسي و كارشناسي طرح، اجرايي منظم وهماهنگ، هدايت و پيشبرد طرح و آغازي ثمربخش، جزو آخرين مراحل عملياتي يك مدير كارآزموده است. در اين مرحله سرمايه، زمان و اهداف شما بايد از طرح درآمده و به اجرا گذاشته شوند. براي اينكه با اطمينان كامل و برنامه‌اي حساب شده به تجارت خويش ادامه دهيد، به اصولي احتياج داريد كه شما را دربرابر خطرها و خطاهاي تجاري مصون نگه دارد و شما نيز با پيروي از اين اصول، تجارت خويش را توسعه دهيد و در اين عرصه پايدار بمانيد. براي آشنايي بيشتر با اصول موفقيت در تجارت و نحوه اجراي طرح‌هاي تجاري، با ما در اين مقاله همراه شويد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 1 آبان 1391برچسب:درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت, درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت, درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت, درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت, درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت, درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت, درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت, درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت, درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت, درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت, درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت, درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت, درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت, درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت, درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت, درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت, درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,درآمد اینترنتی,مهم‌ترين,اصول,موفقيت,تجارت,,
ارسال توسط عبداله عزیزی

تجارت در دنیای الکترونیک را جدی بگیریم

تجارت در دنیای الکترونیک را جدی بگیریمتجارت الكترونیكی دادوستد تجار را وارد عصر الكترونیكی كرده است. این نوع تجارت به دلیل سرعت عمل بالا و صرف هزینهء كم در جهان از جایگاه خوبی برخوردار است. تجارت الكترونیك در تمام ابعاد خود رشد افزونی كرده است. در قرن ۱۹ میلادی برای اولین بار دادوستد از طریق تلفن صورت گرفت. در اواسط قرن ۲۰ نخستین كارت‌های اعتباری عرضه شدند و در دههء ۱۹۶۰ از شبكه‌های رایانه‌ای‌، پست الكترونیكی و صندوق اتوماتیك بانكی استفاده شد.
ظهور اینترنت در سال ۱۹۸۹ و استفادهء گسترده از رایانه‌های شخصی در سال ۱۹۹۰ از جملهء مهم‌ترین عوامل در تحول تجارت الكترونیك به حساب می‌آیند و مهم‌ترین ركن در تجارت الكترونیك نوع سازوكار پرداخت است. خریداران و فروشندگان با توجه به میل شخصی خود یكی از این نوع روش‌های پرداخت را انتخاب می‌كنند. انتخاب روش‌های پرداخت الكترونیكی و حذف واسطه‌گری‌ها در این نوع پرداخت موجب شكوفایی اقتصادی و افزایش منافع شده است. این نوع سازوكار پرداخت تنها محدود به كشور خاصی نیست بلكه جنبهء بین‌المللی دارد. نكتهء قابل توجه این است كه نوع سازوكار پرداخت در تجارت الكترونیك داخلی با تجارت در سطح بین‌الملل متفاوت است. تجار در تجارت بین‌الملل از روش پرداختی استفاده می‌كنند كه منافع‌شان تامین شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 3 آبان 1391برچسب:درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک, درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک, درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک, درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک, درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک, درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک, درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک, درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک, درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک, درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک, درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک, درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک, درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک, درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک, درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک, درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک, درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک, درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,درآمد اینترنتی,تجارت,دنیای,الکترونیک,,
ارسال توسط عبداله عزیزی

پنجره واحد تجارت

پنجره واحد تجارتهر چند تعریف مشخصی برای پنجره واحد تجارت وجود ندارد ، اما در مجموع می توان آن را "ایده ای برای تسهیل تجارت" نامید، چنین سیستمی تجار و سرمایه گذاران را قادر می سازد ، تمام اسناد قانونی ( اظهارنامه های گمرکی،در خواست واردات وصادرات ، موافقتنامه های اصولی ،صورتحساب های تجاری، درخواست مجوز سرمایه گذاری) را در خصوص انجام یک نوع تجارت یا سرمایه گذاری خاص به یک واحد یا یک محل ارائه ومجوزهای لازم را در همانجا دریافت نمایید.
مهمترین مزیت این روش صرفه جویی در وقت سرمایه گذاران و تجار می باشد زیرا در صورت نبود آن ،آنها می بایست از طریق کانال های مختلف و با مراجعه به چندین سازمان و یا اداره دولتی از این خدمات بهره مند گردند.
یکی از مهمترین مراجع گسترش" ایده تسهیل تجارت" مرکز تسهیل تجارت وتجارت الکترونیک سازمان ملل متحد یا UN/CEFACT است که پنجره واحد تجارت را چنین تعریف نموده است
"پنجره واحد تجارت (single- window system) عبارتست ازتسهیلاتی که به تجار، سرمایه گذاران و شرکتهای دخیل در امر حمل ونقل وترانزیت این امکان را می دهد که اطلاعات لازم را در قالبهای استاندارد به یک واحد ارائه وتمام مجوزها و موارد قانونی مرتبط با فعالیت خویش را در همان نقطه دریافت دارند،گفتنی است در صورتی که سیستم مکانیزه (الکترونیک) باشد اطلاعات می بایست صرفاً یکبارمبادله گردد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 5 آبان 1391برچسب:درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت, درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,درآمد اینترنتی,پنجره,واحد,تجارت,,
ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 108
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 206
بازدید ماه : 647
بازدید کل : 201091
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها