درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن


 چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟


چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟ کتابي کم‌حجم و جذاب براي مطالعه در تعطيلات
بخشي از مطالب کتاب:
1. ثروت يک مقوله ذهني است
اشتباه رايج ما اين است: « چيزهايي را که بايد در درون خودمان جستجو کنيم، اغلب در دنياي خارج منتظرشان هستيم.» موفقيت از درون ما ريشه مي‌گيرد. تنها وقتي واقعا احساس خوشبختي مي‌کنيم که منشاء رويدادهاي خوب و خوشايند از درون هر يک از ما ريشه بگيرد. قبل از ثروتمند شدن در زندگي، بايد از ثروتمند شدن در ذهنمان شروع کنيم. يادگيري اصول با ذهن ناهوشيار نکته‌اي بسيار اساسي و بنيادي است. آموختن اين موضوع به مردم بسيار مهم است؛ آن‌ها بايد موفقيت و خوشبختي را باور کنند . آن را با شور و اشتياق فراوان بخواهند. هنوز اکثر مردم، با يک يا چند بار زمين خوردن و ناکامي سست مي‌شوند و به جاي تلاش، زانوي غم بغل مي‌گيرند. اراده براي قدرتمند شدن، هميشه ساده نيست . در افراد بي‌ثبات، بي اراده، منفعل و بي‌انگيزه، اين ضعف اراده پايدار و مستحکم شده است و برطرف کردن آن بسيار دشوار است.
2. باور داشته باشيد که مي‌توانيد موفق شويد.
قبل از اينکه به موفقيت برسيد، بايد باور داشته باشيد که مي‌توانيد موفق شويد. اين جمله فقط يک عبارت کليشه‌اي نيست. مهم نيست که قبلا چه باوري داشته‌ايد از هم اکنون مي‌توانيد با تغيير در باورهاي زندگي خود را متحول کنيد. «بدون داشتن باورهاي مثبت و عميق، هرگز موفق نخواهيد شد.» اگر باور نداشته باشيد که مي‌توانيد ثروتمند و متمول شويد، هرگز به ثروت دست نمي‌يابيد. متاسفانه اجتماعاتي که در پرورش فکر افراد دخيل‌اند، بيش از پرورش خوش‌بيني در افراد، آن‌ها را به سمت افکار بدبينانه هدايت مي‌کنند. اغلب افراد مي‌گويند « هرچه را که مي‌خواهيد در دنياي واقعي نمي‌توانيد به دست آوريد يا با خيال‌پردازي وقت خود را تلف نکنيد.» ما غالبا اين حرف‌ها را مي‌شنويم و با اين تفکرات، باورهايمان شکل مي‌گيرد، در نتيجه اين‌طور به نظر مي‌رسد که ثروت به تعداد محدودي از افراد خوش‌شانس اختصاص دارد. اما اين افکار درست نيست، نقطه عطف زندگي افراد موفق جايي است که به کاميابي خود ايمان مي‌آورند.
3. تصوير مثبتي از پول وموفقيت در ذهنتان ايجاد کنيد.
موانع ذهني خود را درباره‌ي پول و موفقيت، بشناسيد. نوع رابطه خود را با پول کشف کنيد. ارتباط شما با پول مثبت است يا منفي؟ وقتي افکار خود را درباره‌ي پول به خوبي شناختيد، حتما آن‌ها را يادداشت کنيد. نگاهي بياندازيد و ببينيد چرا اين افکار و باورها را نسبت به پول داشته‌ايد. سپس، کم‌کم تصويرهاي قديمي ذهنتان را که شما را مايوس و دلسرد کرده‌اند، کنار بگذاريد و از آن‌ها صرف نظر کنيد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟,چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟,چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟,چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟, چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟,چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟, چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟,چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟, چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟,چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟, چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟,چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟, چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟,چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟, چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟,چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟, چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟,چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟, چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟,چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟, چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟,چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟, چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟,چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟, چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟,چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟, چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟,چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟, چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟,چگونه مثل يک ميليونر فکر کنيم؟, ,
ارسال توسط عبداله عزیزی

شروع درآمد اینترنتی با سیستم پایگان

1) برای شروع باید چه کاری انجام دهم؟

- جهت شروع شما باید یک سایت، وبلاگ و یا گروه اینترنتی فعال داشته باشید یا حداقل فعالیتی در زمینه اینترنت و فضای مجازی داشته باشید که منجر به ایجاد بازدید کننده برای شما شود، سپس با توجه به میزان بازدید و قرار دادن تبلیغ محصولات فروشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان باعث به فروش رسیدن محصولات شوید.

در صورتی که خریدی با کد اختصاصی شما اتفاق بیافتد مبلغ 25-60% از قیمت محصول به عنوان پورسانت برای شما منظور خواهد شد.

* در صورتی که هنوز هیچ فعالیتی در اینترنت ندارید پیشنهاد میشود همین حالا با جستجو در گوگل از دهها روش ممکن جهت فعالیت اینترنتی آگاه و بهره مند شوید. *

2) چگونه از کدهای تبلیغاتی استفاده کنم؟

- فقط کافیست به منوی "کدهای تبلیغاتی" از پنل کاربری خود مراجعه نمایید سپس می توانید کدهای مورد نظر خود را انتخاب و پس از سفارشی سازی در مکان مناسب استفاده نمایید، جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد کدها نیز میتوانید بر روی آیکون " i " راهنمای تصویری مربوطه را مشاهده نمایید.

3) نحوه راه اندازی فروشگاه رایگان به چه صورت می باشد؟

- شما میتوانید به منوی فروشگاههای شما مراجعه نموده و درقسمت ثبت فروشگاه، فروشگاه رایگان خود را در کمتر از چند دقیقه افتتاح نمایید. اگر می خواهید فروشگاهی با دامنه اختصاصی خود داشته باشید در قسمت ثبت دامین می توانید دامین مورد نظر را ثبت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد نحوه ثبت نیز میتوانید بر روی آیکون " i " راهنمای تصویری مربوطه را مشاهده نمایید.

4) چگونه در وبلاگ خود تبلیغ کنم؟

- ابتدا کد مورد نظر خود را از قسمت "کدهای تبلیغاتی" سفارشی سازی و انتخاب نمایید، سپس در بخش مدیریت وبلاگ خود وارد شوید. اگر میخواهید تبلیغ مورد نظر در قالب کلی وبلاگ قرار داشته باشد باید در قسمت ویرایش قالب در جای مناسب کد را کپی نمایید.

 در غیر اینصورت میتوانید جهت نمایش تبلیغ در بین مطالب بخشی از تبلیغ یک محصول را با کمی تغییرات (جهت بهبود نمایش در موتورهای جستجو) به عنوان یک پست جدید در بلاگ خود منتشر نمایید، یااینکه با توجه به مطالبی که منتشر می کنید تبلیغات مرتبط و متناسب با پست را در لابه لای مطالب هر پست قرار دهید که البته این روش موثر تر خواهد بود.

* توصیه میشود در صورت تبلیغات دستی فقط بخشی از توضیحات محصول را قرار دهید و بیشتر بازدید کننده را به سمت فروشگاه خود هدایت نمایید.*

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,,
ارسال توسط عبداله عزیزی
بزرگترين بانک ايميل فعال ايراني 3374
 
بزرگترين بانک ايميل فعال ايراني 337
 
 
بزرگترين بانک ايميل فعال ايراني 337
 
بزرگترين بانک ايميل فعال ايراني 337
 
بزرگترين بانک ايميل فعال ايراني 337
 
 
بزرگترين بانک ايميل فعال ايراني 337
 
بزرگترين بانک ايميل فعال ايراني 337
 
قیمت: 500,000 ریال

قیمت خرید نقدی: 450,000 ریال
بزرگترين بانک ايميل فعال ايراني


بزرگترين بانک ايميل فعال ايراني

قابل توجه مديران سايتهاي اينترنتي, شركتهاي كامپيوتري, آموزشگاهها , بازاريابان حرفه اي, بازرگانان , توليدكنندگان و همه كساني كه محصول يا خدماتي جهت معرفي دارند. ايميل ماركتينگ جديدترين شيوه تبليغات دردنياي پيشرفته امروز ميباشد و اكثر سايتهاي اينترنتي و شركتهاي خصوصي در كشورهاي امريكا ژاپن و چين از اين شيوه نوين جهت معرفي خود استفاده ميكنند زيرا علاوه براينكه نسبت به ديگر روشهاي تبليغات فوق العاده ارزانتر است جنبه هاي رواني مثبتي نيز ايجاد ميكند. زماني كه ايميل شما مستقيما از طرف شما به شخص گيرنده ارسال شود اين احساس درآن شخص بوجود ميايد كه به او احترام گذاشته شده و توجه و علاقه او به ايميل دريافتي بيشتر خواهد شد.
وجه تمايز (برتري) پکيج ما با ساير پکيج هاي موجود در اينترنت: 1. تعداد بسيار زياد ايميلها که ميتواند نياز تبليغاتي هر کسي را برطرف ميکند - 2. بيشتر ايميلها واقعي ميباشند و از سايتهاي معتبر جمع آوري شده است - 3. ما براي جمع آوري کل پکيج از نرم افزار استفاده نکرده ايم و بخشي از ايميلها را با مبلغ بالايي از سايتهاي معتبر خريداري کرده ايم - 4. مشکل استفاده از نرم افزار اين است که تمامي ايميلهاي موجود در متون را جمع آوري ميکند و به طور يقين تمام اين ايميلها واقعي نيستند و يا اگر واقعي هم باشند ممکن است ايراني نباشند و اين يعني تلف کردن وقت و صرف هزينه اضافي - 5. شامل بيش از 66 نرم افزار قدرتمند با کاربردهاي مختلف - 6. شامل 5 اسکريپت کاربردي و قدرتمند ايميل مارکتينگ - 7. قيمت اين پکيج استثنايي با توجه به محتويات درون آن بسيار مناسب بوده و به جرات ميتوان گفت زير قيمت است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط عبداله عزیزی


کسب درآمد اینترنتی در 7 روز :

کتابی که خدمتتون ارائه میشه کتابی است مفید در رابطه با روش های کسب درآمد از اینترنت که از کتاب های مفید و بروز در این زمینه است این کتاب با قیمت های بالا و متفاوتی در سطح اینترنت به فروش میرسه که در این قسمت به صورت کاملا رایگان در اختیار شما بازدید کننده تخصصی این وبلاگ قرار میگیره امید وارم مطالعه کنید و مفید واقع بشه !

 

 

 

 دانلود رایگان کتاب کسب درآمد اینترنتی در 7 روز

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 آذر 1387برچسب:کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت,کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت, کسب درآمد اینترنتی در 7 روز,درآمد اینترنتی,پول اینترنتی,درآمد آسان و راحت در اینترنت,,
ارسال توسط عبداله عزیزی

10 وب سايتي كه مي توانيد از آنها درآمد كسب كنيد.ده وبسایت کسب درآمد.

امروزه اينترنت منبعي براي كسب و كار و ايجاد درآمد شده است. و حتي افرادي در خانه و فقط با يك كامپيوتر و خط تلفن زندگي خود را مي گذرانند و گاه درآمدهاي هنگفتي هم به جيب مي زنند. البته در اين ميان شركتهايي هستند كه از اين قضيه سوء استفاده مي كنند و اقدام به كلاهبرداري مي كنند. مثلاً از شما مي خواهند در ازاي قبول يك قرارداد بلند بالا اقدام به ارسال ايميل هاي تبليغاتي براي افرد مختلف بكنيد. و در ازاي آن مقداري پول دريافت كنيد. متن اين قرارداد آنقدر طولاني است كه عملاً كسي آن را نمي خواند. و بعد از اينكه اين كار را انجام داديد متوجه مي شويد خبري از پول نيست و وقتي به آن وب سايت مراجعه مي كنيد شرايطي را مي بينيد كه انجام آن از عهده شما خارج بوده است. براي جلوگيري از اين امر در اينجا 10 وب سايت محبوب براي كسب درآمد اينترنتي را به شما معرفي مي كنيم. با كار كردن با اين وب سايتها مي توانيد به صورت تمام وقت يا پاره وقت درآمد كسب كنيد.

1ــ Triond.com: در اين وب سايت مي توانيد مطلب بنويسيد و آنرا منتشر كنيد و پول در بياوريد.البته بايد به زبان انگليسي مسلط باشيد.

2ــ Snrinf.com: در اين وب سايت مي توانيد مقالات تحقيقي و درسي بنويسيد و پول در بياوريد در اين مورد هم دانستن زبان انگليسي لازم است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط عبداله عزیزی

بسته آموزشی کارگاه کسب درآمد

کارگاه کسب درآمد.کارگاه کسب درآمد.

کارگاه کسب درآمد.کارگاه کسب درآمد.

کارگاه کسب درآمد.کارگاه کسب درآمد.

کارگاه کسب درآمد.کارگاه کسب درآمد.

کارگاه کسب درآمد.کارگاه کسب درآمد.

کارگاه کسب درآمد.کارگاه کسب درآمد.

  یک سی دی اورجینال بگیرید

  چهار برنامه فوق العاده دریافت کنید

  نرم افزار ارسال پیامک کاملا رایگان به خطوط ایرانسل و همراه اول (هم دائمی و هم اعتباری)       توضیحات بیشتر ...
  آموزش 10 روش استاندارد کار در اینترنت و کسب درآمد از آن : درآمد ماهیانه 700-400 هزار تومان       توضیحات بیشتر ...
  برنامه 15 روزه کار در اینترنت : در عرض 15 روز از اینترنت درآمد کسب کنید.       توضیحات بیشتر ...
  آموزش انواع روشهای کار در بازار سنتی و یا منزل       توضیحات بیشتر ...
  به همراه چند برنامه و نرم افزار مرتبط دیگر

نرم افزار ارسال پيامك به صورت كاملا رايگان

امكان ارسال به خطوط همراه اول و ايرانسل
(هم اعتباري و هم دائمي)

بدون محدوديت در ارسال

هرچقدر كه دوست داريد پيامك رايگان بفرستيد



ادامه مطلب...
ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 195
بازدید دیروز : 76
بازدید هفته : 292
بازدید ماه : 417
بازدید کل : 201411
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها