درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

۱۰ دلیل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها: 

در این مقاله تصمیم داریم که به بررسی ۱۰ مورد از مشکلاتی که باعث می­شوند بازدید کنندگان جزئی وب سایت به مشتریان دائمی آن تبدیل شوند بپردازیم و این کار را بر مبنای تحقیق QuBit انجام خواهیم داد.

* قیمت گذاری:

به طور حتم قیمت گذاری، موضوع بسیار مهمی در تصمیم گیری برای خرید آنلاین یک مشتری است. شفافیت و در دسترس بودن برای جهان خرده فروشی بسیار اهمیت دارد زیرا خرید مقایسه­ای در اینترنت در قیاس با خریدی که در دنیای واقعی وجود دارد، بسیار ساده­تر است. QuBit در این مورد عبور از قیمت­های قبلی و تمرکز بر جریان فعلی بازار را برای به دست آوردن رضایت مشتریان آگاه از قیمت، به شما پیشنهاد می­کند.

* شرح محصول:

بیشتر از ۱۲ درصد بازخوردهای منفی مشتریان به این باز می­گردد که توصیف شفاف و کاملی از یک محصول وجود ندارد. شرح یک محصول باید به اندازه کافی دقیق باشد تا بتواند به جایگزین مناسبی برای خرید و فروش در فضای حقیقی تبدیل شود. این موضوع در رابطه با خرده فروشان مد اهمیت بیشتری پیدا می­کند. به عنوان نمونه در لیست اطلاعاتی که در شرح کالای این فروشگاه­ها قرار می­گیرد باید خیلی صریح به مواردی مانند مواد به کار رفته در تولید محصول، اصل کالا، رنگ، اندازه و جزئیات ظاهری آن اشاره کرد.

* اطلاعات موجودی:

در دسترس بودن محصولات مرتبط به بازدید کنندگان وب سایت، در اوایل عملیات خرید، اهمیت دارد. اگر یک محصول خارج از موجودی انبار بوده و در دسترس نباشد باعث می­شود که انگیزه مشتریان برای خرید از بین رفته و تمایلی برای ادامه گشت و گذار در فروشگاه را نداشته باشند. شاید خوب باشد که برای جلوگیری از این اتفاق همیشه گزینه­ای به مشتری نمایش داده شود تا با استفاده از آن بتواند بفهمد که چه زمانی کالای مورد انتخابش در دسترس خواهد بود یا چه زمانی نمی­تواند به دلیل موجود نبودن آن کالا، آن را انتخاب کند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 3 فروردين 1392برچسب: دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها, دلایل اصلی افت بازار فروش وب سایت ها,,
ارسال توسط عبداله عزیزی


 نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی 



با توجه به اینکه ارسال ایمیل تبلیغاتی از بهترین روشهای افزایش فروش است ،فروشندگان  محترم توجه نمایند که در تبلیغات ایمیلی تا حد امکان نکات زیر را رعایت نمایند :

1- در تمام ایمیلهایی که ارسال می کنید بصورت واقعی امکان انصراف از دریافت ایمیل (لغو اشتراک یا unsubscribe) را هم بگذارید، این امکان تا حد زیادی امکان شکایت و اسپم شناخته شدن را پایین می آورد. به اینصورت که اگر گیرنده نخواهد دوباره ایمیلی از شما دریافت کند با کلیک روی لینک لغو اشتراک unsubscribe وارد صفحه مربوطه شود و انصراف خود را اعلام نماید.

2- در ارسال ایمیلها تا حد ممکن دقت نمائید که برای ایمیلهای ایرانی ارسال ایمیل نمائید چون ارسال ایمیل برای خارجی ها علاوه بر اینکه هیچ سودی برای شما ندارد بلکه جریمه های سنگین و بسته شدن هاست و دامین شما را در پی دارد.

3- همیشه برای تبلیغات ایمیلی از خدمات شرکتهای معتبر استفاده نمائید که مشکل اسپم را برای شما به وجود نیاورند.

 




تاریخ: شنبه 3 فروردين 1392برچسب: نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی, نکات مهم در مورد تبلیغات ایمیلی,,
ارسال توسط عبداله عزیزی

بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي:

امروزه استفاده از Email ،عمومي‌ترين فعاليت در اينترنت است و تعداد افرادي که به سرويس Email دسترسي دارند بيشتر از کساني است که به سرويس وب دسترسي دارند.


فوايد استفاده از Email:
علاوه‌بر ايجاد ارتباط با مشتري، بازاريابي با Email اين امکان را به مامي‌دهد تا بتوانيم مؤثرتر رقابت کنيم. از آنجاکه همه ما همواره دچار کمبود وقت هستيم، فقط آنقدر ظرفيت داريم که وقت خود را براي بهبود وب‌سايت در جهت فراهم آوردن ارزش افزوده صرف کنيم.بنابراين، اگر يک مشتري ارزش زيادي براي Emailهاي مربوط به بازاريابي ما قائل باشد، با هدايت او به سوي وب سايت مي‌توان کاري کرد که به جاي ارتباط با رقبا، بيشتر وقت خود را با ما، سايت ومحصولاتمان صرف کند و به اين ترتيب بتوانيم در ميدان رقابت، توفيق بيشتري داشته باشيم.

چگونه يک Email هدايت شده بنويسيم؟
اگر دوست نداريم که Emailهاي ماپيش از خوانده شدن پاک شوند، بايد نکاتي را در نوشتن عنوان‌نامه و متن آن رعايت کنيم. هر يک از اين‌دو، سبک ويژه‌اي را براي نوشتن مي‌طلبد.متن‌نامه خوانده نخواهد شد، اگر عنوان‌نامه انگيزه دريافت کننده را براي باز کردن آن فعال نکند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي, بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي, بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي, بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي, بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي, بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي, بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي, بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي, بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي, بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي, بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي, بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي, بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي, بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي, بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي, بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي, بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,بازاريابي اينترنتي و مهم‌ترين ابزار بازاريابي,,
ارسال توسط عبداله عزیزی


 چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟


1. از آزمايش «خوب که چي؟» استفاده کنيد:
وقتي متن تبليغ خود را نوشتيد، آن‌را بخوانيد و ببينيد آيا از آزمايش «خوب که چي» سربلند بيرون مي‌آيد؟ اگر بعد از خواندن تبليغ، فکر کرديد که مخاطب هدف با جمله «خوب که چي» به آن پاسخ مي‌دهد، آنقدر آن‌را بازنويسي کنيد تا پاسخ مخاطبان چيزي شبيه اين باشد: «اين دقيقا همان چيزي است که به‌دنبالش بودم. چطور مي‌توانم آن را به‌دست آورم؟» وقتي متن تبليغ را نقد مي‌کنيد، بايد بعد از هر جمله از خود بپرسيد، خوب که چي؟ اين تکنيکي است که مي‌تواند در تغيير و قوي‌تر کردن متن تبليغاتي به شما کمک کند. مثلا فرض کنيد در متن تبليغ نوشته‌ايد که ما بزرگترين توزيع‌کننده ماهي در ايران هستيم. مخاطب مي‌تواند از خود بپرسد: خوب که چي؟ ولي اگر بنويسيد ماهي‌هايي عرضه مي‌کنيم که کلسترول ندارد و براي افرادي که مشکل کلسترول دارند مفيد است، مشتري شايد بگويد اين دقيقا همان چيزي است که مي‌خواستم. مزاياي واقعي کارتان را برجسته کنيد و مزايا مواردي هستند که دقيقا به مخاطب مربوط هستند و نه به شما.


2. از محرک‌هاي کليدي استفاده کنيد:
تبليغ شما بايد شامل يکي از محرک‌هاي کليدي تبليغ باشد که عبارتند از: ترس، طمع، گناه، انحصارطلبي، عصبانيت، موفقيت، يا چاپلوسي و تملق. اگر تبليغ شما يک يا چند مورد از آن‌ها را ندارد، آن را پاره کرده دور بريزيد و از نو آغاز کنيد.» نکته بسيار مهمي که معمولا به آن توجهي نمي‌کنيم آن است که دلايل خريد بسياري از افراد، عوامل احساسي هستند و نه دلايل منطقي. موفق‌ترين تبليغات جهان تبليغاتي هستند که به جنبه احساسي و عاطفي محصول توجه بيشتري مي‌کنند. اگر صرفا از ديدگاه منطقي به موضوع نگاه کنيم، فروش زيادي را از دست خواهيم داد. اگر خريدها فقط از روي منطق انجام مي‌شد تمامي شرکت‌هاي بيمه ثروتمند مي‌شدند. بهترين ترغيب‌کننده‌هاي عاطفي عکس و داستان هستند. با استفاده از عکسي مناسب مي‌توان در مشتري احساس رضايتي ايجاد کرد که منجر به خريد مي‌شود.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟,چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟, چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟, چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟, چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟, چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟, چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟, چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟, چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟, چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟, چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟, چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟, چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟, چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟, چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟, چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟, چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟, چگونه پيام بازاريابي بسازيم که فروش را افزايش دهد؟,,
ارسال توسط عبداله عزیزی

چگونه با بازاريابي عصبي فروش خود را افزايش دهيم؟


 بازاريابي عصبي در دنيا مورد استقبال فراواني قرار گرفته است. بازاريابي عصبي بازاريابي است که با توجه به عملکرد مغز و سيستم اعصاب بدن طراحي شده است. شرکت‌هاي بزرگ بودجه‌هاي زيادي براي تحقيقات بازاريابي و طراحي سيستم‌هاي نظرسنجي اختصاص مي‌دهند. سپس برمبناي اطلاعات ارائه‌ شده توسط مخاطبان، اقدام به طراحي و ساخت محصولات جديد مي‌کنند. سپس اتفاق بسيار عجيبي مي‌افتد. همان افرادي که خودشان در نظرسنجي معيارهاي يک محصول ايده‌آل را تعريف کرده‌اند، حاضر به خريد محصول نيستند. آقاي مالکولم گلادول در کتاب معروفش با نام «نقطه واژگوني» به اين پديده مي‌پردازد. او توضيح مي‌دهد که افراد مختلف هنگام ورود به کافي‌شاپ در نظرسنجي شرکت کردند که قهوه مورد‌علاقه‌شان چه قهوه‌اي است. اغلب افرادي که در نظرسنجي اعلام کرده بودند به قهوه تلخ و غليظ علاقه دارند، بعد از چند دقيقه در همان کافي‌شاپ قهوه خود را کاملا شيرين مي‌کردند. بنابراين هميشه نمي‌توان به گفته‌هاي مشتريان اعتماد کرد. گاهي آنها درمورد محصول نظراتي مي‌دهند که با خريدهاي خودشان تناقض دارد.


سه بخش اصلي مغز:
همين موضوع ساده با توجه به ساختار مغز چگونه توضيح داده مي‌شود؟ مغز سه بخش اساسي دارد که مغز جديد، مغز مياني و مغز قديم نام دارند. مغز جديد معمولا انجام کارهاي تحليلي و پيچيده را برعهده دارد. تصميمات منطقي، آموزش و کارهاي ارادي ما با اين فرماندهي اين بخش مغز انجام مي‌شود.


مغز مياني بيشتر با موارد احساسي و همچنين حافظه درگير است. مغز قديم عهده‌دار فعاليت‌هاي اصلي ما براي بقا است. مثلا وقتي گرسنه مي‌شويم مغز قديم دستور مي‌دهد که به اين‌مورد رسيدگي شود. همچنين فعاليت‌هاي مانند تنفس و ... که براي ادامه حيات ضروري هستند توسط اين بخش مغز مديريت مي‌شوند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:چگونه با بازاريابي عصبي فروش خود را افزايش دهيم؟,چگونه با بازاريابي عصبي فروش خود را افزايش دهيم؟, چگونه با بازاريابي عصبي فروش خود را افزايش دهيم؟, چگونه با بازاريابي عصبي فروش خود را افزايش دهيم؟, چگونه با بازاريابي عصبي فروش خود را افزايش دهيم؟, چگونه با بازاريابي عصبي فروش خود را افزايش دهيم؟, چگونه با بازاريابي عصبي فروش خود را افزايش دهيم؟, چگونه با بازاريابي عصبي فروش خود را افزايش دهيم؟, چگونه با بازاريابي عصبي فروش خود را افزايش دهيم؟, چگونه با بازاريابي عصبي فروش خود را افزايش دهيم؟, چگونه با بازاريابي عصبي فروش خود را افزايش دهيم؟, چگونه با بازاريابي عصبي فروش خود را افزايش دهيم؟, چگونه با بازاريابي عصبي فروش خود را افزايش دهيم؟, چگونه با بازاريابي عصبي فروش خود را افزايش دهيم؟, چگونه با بازاريابي عصبي فروش خود را افزايش دهيم؟, چگونه با بازاريابي عصبي فروش خود را افزايش دهيم؟, چگونه با بازاريابي عصبي فروش خود را افزايش دهيم؟,,
ارسال توسط عبداله عزیزی

بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش:

بازاريابي مستقيم يکي از به صرفه ترين روشها براي شرکت ها و مشاغل کوچک است. بسياري از شرکت ها از اين روش براي توسعه کسب و کار خود استفاده نمي کنند و فرصت بزرگي را از دست مي دهند. در بازاريابي مستقيم متني را تهيه مي کنيم و در آن مخاطب را ترغيب مي کنيم تا اقدام کند و کاري انجام دهد. در اين مقاله به اصول مهم و پايه اي بازاريابي مستقيم مي پردازيم.


همواره پيشنهاد يا پيشنهادهايي ارائه کنيد.

هيچ مطلبي را به عنوان تبليغ، ايميل تبليغاتي يا نامه مستقيم نفرستيد، مگر آنکه در آن پيشنهاد مشخصي وجود داشته باشد. وقتي مجلات را ورق بزنيد از تبليغات فراواني که هيچ پيشنهادي براي مخاطب ندارند، متعجب خواهيد شد. کافي نيست بگوييم کار ما چيست و اطلاعات تماس را ارائه دهيم. بايد پيشنهاد مشخصي براي مشتري داشته باشيم تا در مورد آن فکر کند و تصميم بگيرد.


دليلي براي پاسخ به تبليغ ارائه کنيد.
اگر تبليغ دليلي براي پاسخ سريع ارائه نکند، بسياري از علاقه مندان هيچگاه تماس نخواهند گرفت. انسانها معمولا کارها را به تعويق مي اندازند و اين تعلل آنقدر ادامه پيدا مي کند که تبليغ به فراموشي سپرده مي شود.


روش اقدام را بصورت کاملا واضح توضيح دهيد.
فرض کنيد تبليغ يک گارگاه آموزشي را منتشر کرديد. روش اقدام بايد بصورت گام به گام توضيح داده شود. فرض نکنيد مشتري همه چيز را مي داند و اگر به اندازه کافي علاقه مند باشد تماس خواهد گرفت. يکي از مهمترين عوامل تمايز تبليغات معمولي و تبليغات فوق العاده در توضيح واضح مراحل اقدام است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش, بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش, بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش, بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش, بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش, بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش, بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش, بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش, بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش, بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش, بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش, بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش, بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش, بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش, بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش, بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش, بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,بازاريابي مستقيم براي افزايش فروش,,
ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 289
بازدید کل : 201283
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها