شروع درآمد اینترنتی با سیستم پایگان
درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

شروع درآمد اینترنتی با سیستم پایگان

1) برای شروع باید چه کاری انجام دهم؟

- جهت شروع شما باید یک سایت، وبلاگ و یا گروه اینترنتی فعال داشته باشید یا حداقل فعالیتی در زمینه اینترنت و فضای مجازی داشته باشید که منجر به ایجاد بازدید کننده برای شما شود، سپس با توجه به میزان بازدید و قرار دادن تبلیغ محصولات فروشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان باعث به فروش رسیدن محصولات شوید.

در صورتی که خریدی با کد اختصاصی شما اتفاق بیافتد مبلغ 25-60% از قیمت محصول به عنوان پورسانت برای شما منظور خواهد شد.

* در صورتی که هنوز هیچ فعالیتی در اینترنت ندارید پیشنهاد میشود همین حالا با جستجو در گوگل از دهها روش ممکن جهت فعالیت اینترنتی آگاه و بهره مند شوید. *

2) چگونه از کدهای تبلیغاتی استفاده کنم؟

- فقط کافیست به منوی "کدهای تبلیغاتی" از پنل کاربری خود مراجعه نمایید سپس می توانید کدهای مورد نظر خود را انتخاب و پس از سفارشی سازی در مکان مناسب استفاده نمایید، جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد کدها نیز میتوانید بر روی آیکون " i " راهنمای تصویری مربوطه را مشاهده نمایید.

3) نحوه راه اندازی فروشگاه رایگان به چه صورت می باشد؟

- شما میتوانید به منوی فروشگاههای شما مراجعه نموده و درقسمت ثبت فروشگاه، فروشگاه رایگان خود را در کمتر از چند دقیقه افتتاح نمایید. اگر می خواهید فروشگاهی با دامنه اختصاصی خود داشته باشید در قسمت ثبت دامین می توانید دامین مورد نظر را ثبت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد نحوه ثبت نیز میتوانید بر روی آیکون " i " راهنمای تصویری مربوطه را مشاهده نمایید.

4) چگونه در وبلاگ خود تبلیغ کنم؟

- ابتدا کد مورد نظر خود را از قسمت "کدهای تبلیغاتی" سفارشی سازی و انتخاب نمایید، سپس در بخش مدیریت وبلاگ خود وارد شوید. اگر میخواهید تبلیغ مورد نظر در قالب کلی وبلاگ قرار داشته باشد باید در قسمت ویرایش قالب در جای مناسب کد را کپی نمایید.

 در غیر اینصورت میتوانید جهت نمایش تبلیغ در بین مطالب بخشی از تبلیغ یک محصول را با کمی تغییرات (جهت بهبود نمایش در موتورهای جستجو) به عنوان یک پست جدید در بلاگ خود منتشر نمایید، یااینکه با توجه به مطالبی که منتشر می کنید تبلیغات مرتبط و متناسب با پست را در لابه لای مطالب هر پست قرار دهید که البته این روش موثر تر خواهد بود.

* توصیه میشود در صورت تبلیغات دستی فقط بخشی از توضیحات محصول را قرار دهید و بیشتر بازدید کننده را به سمت فروشگاه خود هدایت نمایید.*

 سوالات متداول

‌1) چرا گاهی اوقات تغییر حالت سفارشات دیر انجام می‌‌شود؟

- تغییر حالت سفارشات از تحت بررسی به آماده به ارسال و در حال ارسال پیکی مطمئناً یک روز پس از ثبت سفارش صورت می‌گیرد در حالیکه تغییر حالت از آماده به ارسال به در حال ارسال و از در حال ارسال به توزیع گردید توسط مراکز پست انجام می‌شود و تأخیر ایجاد شده به علت کم لطفی همکاران پستی در برخی مناطق صورت می‌گیرد.

2) چرا بعضی از سفارشات در حالت انتظار کالا قرار می‌گیرند؟

- موجودی تعدادی از محصولات در انبار که عمدتاً در دسته زیورآلات قرار دارند، به صورتی مقطعی به صفر می‌رسند و در فاصله زمانی تهیه این محصولات و اضافه کردن آنها به محصولات موجود در انبار سفارشات مربوط به آنها در حالت انتظار کالا قرار می‌گیرند.

3) آیا هر روز محصول جدیدی به فروشگاهها اضافه می‌شود؟

- هر روز حداقل یک محصول پرفروش به فروشگاهها اضافه شده که در صفحه نخست پنل و در قسمت "جدیدترین محصولات اضافه شده به فروشگاه ها" قابل مشاهده می‌باشد.

4) چرا سفارشاتی که با پیک ارسال می شوند به حالت توزیع گردید در‌نمی‌آیند؟

- به دلیل اینکه سفارشات پیکی توسط نمایندگی‌های پایگان در شهرهای مختلف توزیع می‌شوند، نیازی به تغییر وضعیت به "توزیع گردید پیکی" دیده نمی‌شود. البته لازم به ذکر است که تمام سفارشات در حال ارسال پیکی به طور کامل تسویه شده و به مانند سفارشات در حال ارسال (که توسط پست ارسال می شوند) درصدی از آنها کسر نمی‌شود.


1) برای درخواست واریز چه کاری باید انجام بدهیم؟

- تسویه حساب و واریز درآمد به صورت اتوماتیک و دو مرتبه در هر ماه صورت می گیرد.

2) آیا سقفی برای تسویه حساب و پرداخت درآمد من وجود دارد؟

- در صورتی که درآمد شما بالاتر از مبلغ 10,000 تومان باشد و  یک سفارش توزیع گردید در 45 روز اخیر داشته باشید ،تسویه حساب صورت گرفته و درآمد شما به حسابتان واریز می‌شود.

3) اگر برای مدتی نتوانستم فعالیت کنم چه اتفاقی می‌افتد؟

- پنل همکاری شما به مدت 6 ماه از زمان قطع همکاری شما فعال خواهد بود و بعد از 6 ماه به صورت اتوماتیک بسته خواهد شد.

4) آیا امکان واریز درآمد به حسابهایی به جز سیبا و سپهر وجود دارد؟

- این امکان وجود دارد اما قطعاً واریز به حسابهای به جز سیبا پس از واریز به این حساب صورت گرفته و تسویه حساب با شماره حسابهای به جز حساب سیبا با تأخیر صورت می‌گیرد.

5) اگر من به عنوان زیرمجموعه یکی از اعضای ستاپ عضو سیستم شده باشم درآمدم کم خواهد شد؟

- زیر مجموعه بودن به هیچ عنوان اثری در میزان درآمد شما نخواهد داشت. درصدی که به وب مستر برای زیر مجموعه گیری اضافه می شود پایگان درنظر می گیرد و هیچ مبلغی از زیرمجموعه کسر نمی کند.

6) چرا گاهی اوقات مبلغی کمتر از مبلغ درآمد من به حساب واریز می‌شود؟

- معمولا لیست واریزی ها 1-2 روز قبل از ثبت واریز در پنل تهیه و تحویل بانک میشود، به همین دلیل گاهی اوقات ممکن است هنگام ثبت واریزی طلب وبمستر صفر نشده باشد درحالیکه هنگام تهیه لیست واریز قطعا کلیه حسابها تا ریال آخر صفر میشود و این اختلاف هنگام ثبت به دلیل اختلاف زمان تهیه لیست واریز تا زمان ثبت واریز می باشد.

7) آیا هزینه ارسال سفارشات برگشتی از درآمد من کسر می‌شود؟

- خیر هیچ مبلغی بابت سفارشات برگشتی پستی و پیکی از درآمد شما کسر نمی‌گردد. فقط 80% پورسانتی که به دلیل درحال ارسال بودن سفارش برای شما منظور شده بود از حساب کاربری شما حذف میشود و هیچ مبلغ اضافی به هیچ عنوان کسر نمی گردد.

1) برای افزایش فروش چه کاری باید انجام دهم؟

- برای افزایش فروش باید تبلیغات مؤثری داشته باشید. مؤثرترین روش تبلیغ، تبلیغات مرتبط با موضوع سایت یا وبلاگتان است. برای مثال وقتی در ارتباط با موضوع لاغری پستی را به وب‌سایت یا وب‌لاگتان اضافه می‌کنید، بهتر است در لابه‌لای مطالب و تصاویر پست از بسته‌های تبلیغاتی محصولات مرتبط با لاغری استفاده کنید. البته تبلیغ محصولات پرفروش را در مکانهای پربازدید سایتتان فراموش نکنید.حتما انواع مختلف کدهای تبلیغاتی را تست کنید تا ببینید کدام یک از روش های تبلیغی برای شما موثر است.

2) چگونه درآمدم را افزایش دهم؟

- به جز استفاده از تبلیغات مؤثر و تبلیغ محصولات پرفروش با استفاده از جذب زیرمجموعه نیز می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید. همانطور که می دانید 15% از فروش هر زیرمجموعه متعلق به معرف آن می‌باشد.

3) تأثیر تبلیغات متنی بیشتر است یا گرافیکی؟!

- اصولاً تأثیر تبلیغات گرافیکی بیشتر است ولی با توجه به سرعت پائین اینترنت در ایران تبلیغات متنی بیشتر دیده می‌شوند.البته از تاثیر تبلیغات به صورت پاپ آپ و پست ثابت نیز غافل نشوید.

4) چگونه زیر مجموعه داشته باشم؟

- جهت کسب اطلاعات کامل راجع به جذب زیرمجموعه به قسمت "جذب زیر مجموعه" در منوی زیر مجموعه پنل مراجعه بفرمائید.

5) آیا می‌توانم بنرهای تبلیغاتی شما را در سایتها و وبلاگهایی به جز سایت خودم قرار دهم؟

- هیچ محدودیتی جهت تبلیغات و قرار دادن بنرها در سایتهایی که طبق موازین جمهوری اسلامی ایران اداره می‌شوند، وجود ندارد. توجه نمائید که آیتم تعیین‌کننده جهت ثبت سفارش در پنل شما، شناسه اختصاصی شما می‌باشد.‌‌

برای شروع لینک زیر را کپی و در اینترنت سرچ کنید و جزء گوه نفرات برتر باشید.

http://payeganltd.com/RegSubReseller.aspx?s=47490
 


میزبان مارکت پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بهترین سیستم مشارکت در فروش ایران کسب درآمد کسب درآمد سیستم همکاری در فروش کسب درآمد

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان, درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,درآمد اینترنتی,سیستم پایگان,,
ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 183
بازدید ماه : 308
بازدید کل : 201302
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها