کسب درآمد در اينترنت با توليد و فروش محصولات آموزشي
درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن


کسب درآمد در اينترنت با توليد و فروش محصولات آموزشي:


کسب درآمد در اينترنت با توليد و فروش محصولات آموزشي هر وبسايت موفقي در وب بايد داراي محتواي ارزشمند براي مخاطبين خود باشد. اگر تصميم داريد از طريق وبسايت خود کسب درآمد کنيد بايد محتواي ارزشمند براي بازار هدف خودتان توليد کنيد.
توليد محصولات آموزشي و محتواي با ارزش يکي از پرسودترين کسب و کار هاي اينترنتي است. هر روز افراد جديدي در اينترنت وارد اين حوزه کسب و کار مي‌شوند. برخي با رعايت اصول و تکنيک‌هاي کليدي بازاريابي اطلاعات، هر روز موفق و موفق‌تر مي‌شوند و اکثر افرادي که با عدم رعايت اصول حرفه اي وارد اين کار مي‌شوند در همان سال اول شکست مي‌خورند.

سؤال مهم اينجاست با وجود اين که اکثر اطلاعات به صورت گسترده و کاملاً رايگان در اينترنت وجود دارند؟ چه دليلي وجود دارد که مردم محصولات آموزشي ما را تهيه کنند؟ دلايل مختلفي وجود دارد. يک مثال براي شما مي‌زنم. فرض کنيد شما مي‌خواهيد طراحي سايت را ياد بگيريد، اگر در گوگل عبارت <<آموزش طراحي سايت>> را جستجو کنيد، سايت‌هاي زيادي براي شما فهرست مي‌شوند که در زمينه آموزش طراحي سايت فعاليت مي‌کنند. اگر بخواهيد از طريق اين سايت‌ها اين علم را باد بگيريد، بايد منابع بسياري را بررسي و مطالعه کنيد و ممکن است وقت و انرژي زيادي را صرف اين کار کنيد. حال در يکي از نتايج جستجو سايتي را مشاهده مي‌کنيد که محصول آموزشي طراحي سايت را توليد کرده باشد و به صورت گام به گام نحوه طراحي سايت را از ابتدا تا انتها به صورت تصويري آموزش داده باشد، شما مايليد وقت با ارزش خودتان را صرف جستجو در اينترنت کنيد و يا با يک بسته آموزشي اين علم را ياد بگيريد؟
مهم‌ترين دليلي که مردم محصولات آموزشي را تهيه مي‌کنند اين است که مي‌خواهند در کوتاه‌ترين زمان مشکل خود را حل کنند و يا مطلب مورد علاقه خودشان را دريافت کنند. پس اگر شما در زمينه کاري خودتان بتوانيد محصولي را توليد کنيد که نياز مخاطبين را برطرف کند مي‌توانيد به دنياي فروش اطلاعات (فروش محصولات آموزشي) وارد شويد و کسب و کار اينترنتي موفقي را راه اندازي کنيد.

چيزي که باعث منحصربه‌فرد شدن محصولات آموزشي شما نسبت به ديگران مي‌شود اين است که محصول شما مي‌تواند علاوه بر اطلاعات و مطالب عمومي در زمينه کاري شما، حاوي تجربيات شخصي شما، مجموعه اطلاعات گرد آوري شده از اينترنت و مطبوعات و يا مثال‌هاي عملي شما باشد. کافي ست کمي خلاقيت داشته باشيد. عوامل بسياري در فروش خوب محصولات آموزشي تأثير گذار هستند که در شماره هاي بعدي در مورد آن‌ها صحبت مي‌کنم.

ما به چند روش مي‌توانيم اطلاعات خود را در اينترنت ارائه و کسب درآمد کنيم. که شامل:
1- محصولات آموزشي فيزيکي که بايد از طريق پست و يا پيک براي مشتري ارسال شود و معمولاً حاوي جزوات و دي وي دي‌هاي آن محصول است.
2- محصولات آموزشي مجازي که به چند دسته مهم تقسيم مي‌شوند: محصولات خواندني که از نوع کتاب الکترونيکي يا PDF هستند. محصولات صوتي و محصولات تصويري که پس از پرداخت آنلاين موفق مشتري قابل دانلود هستند.
3- مدل اشتراک آنلاين: در اين روش کاربر مشترک سيستم شما شده و تا زماني که عضو اشتراک شماست مي‌تواند محتواي آموزشي سايت شما را دريافت کند.
4- دوره هاي آموزشي آنلاين که در اين روش کاربر پس از خريد محصول در دوره زماني مشخص دروسي را دريافت مي‌کند و مي‌توان در پايان دوره پس از يک امتحان گواهينامه الکترونيکي از سوي سايت ارائه کرد.
5- برگزاري کلاس‌هاي آنلاين يا webinar: با استفاده از اين سيستم‌ها کاربران پس از پرداخت وارد کلاس شده و استاد مي‌تواند تصوير ،صدا و تخته وايت بورد الکترونيکي خودش را به مخاطبين نمايش دهد. در اين روش مشتريان مي‌توانند به صورت آنلاين با شما در ارتباط باشند و سؤالات خودشان را در حين کلاس درس بپرسند که يکي از محبوب‌ترين روش‌هاي فروش اطلاعات در اينترنت است.

  چه نوع محصول آموزشي را توليد کنيم؟
اولين سؤالي که اکثر افرادي که مي‌خواهند وارد اين تجارت شوند اين است که چه نوع محصولي را توليد کنم و اين محصول بايد در چه زمينه اي باشد، يا به طور دقيق‌تر چه محصولي را توليد کنم که بتوانم بفروشم! اين نقطه شروع مناسبي براي اين کار است و بستگي به اين دارد که به اين سؤالات چگونه پاسخ دهيد؟
1- به چه زمينه اي بسيار علاقه‌مند هستيد، مهم نيست که شغل فعلي شما اين زمينه است يا خير مهم اين است که به آن واقعاً علاقه داشته باشيد.
2- در چه کارهايي مهارت داريد، تمامي آن‌ها را در يک فهرست بنويسيد.
3- بهترين تفريح شما چيست.
4- چه موضوعي بيشترين جذابيت را براي شما دارد؟
5- در کدام زمينه دوست داشتيد وارد شويد ولي اکنون در آن زمينه فعاليت نمي‌کنيد؟

اگر در مورد سؤالات بالا به خوبي فکر کنيد مي‌توانيد يک يا چند زمينه کاري را انتخاب کنيد. بايد فاز تحقيقات را آغاز کنيد. در اين مرحله بايد بررسي کنيد که آيا زمينه کاري که شما انتخاب کرده‌ايد در اينترنت خواهاني دارد يا خير و آيا مخاطبين شما حاضرند بابت اطلاعات شما پول خود را بپردازند؟ براي اين کار مي‌توانيم از ابزار Google Keyword Tool استفاده کنيم. با استفاده از اين ابزار گوگل مي‌توانيم بررسي کنيم که آيا کاربران در اينترنت به دنبال اطلاعات ما هستند يا خير. با استفاده از اين ابزار مي‌توانيد تحقيق کنيد که کلمه کليدي مربوط به زمينه کاري شما چند بار در ماه جستجو مي‌شود.

اما من که نويسنده يا مدرس نيستم؟
حقيقت اين است که، اگر شما مي‌توانيد با اطرافيان خود صحبت کنيد و ارتباط برقرار کنيد، به راحتي مي‌توانيد بنويسيد. و اگر بتوانيد اين کار را انجام دهيد مي‌توانيد با نوشته هاي خود از طريق اينترنت کسب درآمد کنيد. شايد اين اگر سؤال را به اين گونه بپرسيم که، من با نوشتن راحت نيستم؟ بهترين راهکار اين است که هر آنچه که از گذشته خود مي‌دانيد بر روي کاغذ بياوريد. اين نوشته ها را با همان ادبيات خودتان بنويسيد نيازي نيست که به صورت رسمي و کتابي بنويسيد. با استفاده از اين تکنيک اعتماد به نفس شما بيش‌تر مي‌شود و در اين مرحله مي‌توانيد نوشتن اولين محصول آموزشي خودتان را آغاز کنيد.

فروش محصولات ديگران
علاوه بر اين که محصولات خودتان را مي‌فروشيد مي‌توانيد از طريق فروش و معرفي محصولات آموزشي ديگران کسب درآمد کنيد. در حقيقت بيشتر بازاريابان اطلاعات در اينترنت محصولات ديگران را مي‌فروشند و کسب درآمد مي‌کنند که به آن همکاري در فروش يا Affiliate Marketing مي‌گوييم. در اين روش شما نيازي به توليد محصول نداريد. هواداران شما به سايتتان علاقه‌مند هستند، و در صورتي که شما محصولي را به آن‌ها معرفي کنيد آن‌ها ممکن است آن محصول را تهيه کنند. روش کار بسيار ساده است کافي ست شما در سيستم همکاري در فروش توليد کننده عضو شويد، سپس يک آدرس انحصاري دريافت مي‌کنيد و در صورتي که مخاطبين شما از طريق آن آدرس وارد سايت محصول شده و محصول را خريداري کنند درصدي از آن فروش براي شما در نظر گرفته مي‌شود.

چگونه و کجا محصول خود را بفروشيم؟
براي شروع اين کسب و کار شما نياز به يک وبلاگ يا سايت داريد. براي داشتن وبلاگ مي‌توانيد از سرويس‌هاي وبلاگ رايگان استفاده کنيد و يا اين که يک وب‌سايت براي خودتان راه اندازي کنيد. من پيشنهاد مي‌کنم وب‌سايت شخصي خودتان را راه اندازي کنيد چون اين کار حرفه اي تر است و به تمامي بخش‌هاي سايت تسلط داريد. اما چرا گفتم وبلاگ؟ انتظار نداشته باشيد فردي وارد سايت شما شده و سريعاً محصولاتان را بخرد. فروش اطلاعات در اينترنت با ساير روش‌هاي بازاريابي متفاوت است. با وبلاگ نويسي مي‌توانيد خودتان را يک حرفه اي در اين زمينه به مخاطبين خود معرفي کنيد. معمولاً بيشتر مشتريان از طريق موتور هاي جستجو با سايت ما آشنا مي‌شوند. بنابراين وبلاگ نويسي مي‌تواند علاقه‌مندان ما را به سايت جذب کند. امروز شما مي‌توانيد به صورت رايگان سايت‌هاي حرفه اي براي خودتان پياده سازي کنيد. گام بعدي طراحي خبرنامه براي سايت است. مي‌توانيد از سرويس‌هاي رايگان براي خبرنامه استفاده کنيد. با اين روش مي‌توانيد مخاطبين سايت خودتان را به سايت بازگردانيد. سعي کنيد هر روز يک مطلب جديد در زمينه کاري خودتان بنويسيد. يک محصول کوچک مانند يک کتاب الکترونيکي بسازيد و به صوت رايگان در سايتتان قرار دهيد با استفاده از تکنيک‌هاي بازاريابي ويروسي مي‌توانيد از طريق اين کتاب الکترونيکي در کوتاه‌ترين زمان و به صورت کاملاً رايگان مشهور شويد. بخش نظرسنجي را در سايت خودتان فعال کنيد و همواره نظر کاربران خود را در زمينه مطالب سايت بپرسيد. بر اساس نظرسنجي‌ها و سؤالات و مشکلات آنان اولين محصول آموزشي خودتان را توليد کنيد، و از طريق فروشگاه اينترنتي سايت خودتان بفروش برسانيد. سپس با فروش محصولات ارزان محصولات گران‌تر مانند کلاس‌هاي آنلاين و کارگاه و سمينار را بفروشيد.

 


میزبان مارکت پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بهترین سیستم مشارکت در فروش ایران کسب درآمد کسب درآمد سیستم همکاری در فروش کسب درآمد

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 182
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 328
بازدید ماه : 453
بازدید کل : 201447
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها