راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر
درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر!:


 همه ما از قدرت کلمات در گفتارها و نوشته ها آگاه هستيم و مي دانيم کلمات هستند که شالوده اصلي يک گفتار را تشکيل مي دهند. مطمئنا اين موضوع در نوشتن بيشتر خودش را نشان مي دهد ، بطوريکه در تبليغات هاي رسانه اي و فروش محصولات از واژه ها و کلمات مختلفي که افراد را به خود جذب کند ، استفاده مي کنند.
چيزي که هميشه خود من به آن فکر مي کنم اينست که واقعا بايد از چه جور کلماتي در بين نوشته ها و مخصوصا فروش محصولات و ارائه خدمات استفاده کرد ؟
پس ديدم که خود اين موضوع مي تواند يک ايده خوب براي نوشتن در اين مورد باشد و من مشغول تدوين يک فهرست و ليست از کلمات جذب کننده شدم که در اينجا مختصرا در موردشان گذرا بحث مي کنم و اميدوارم کمک کننده خوبي براي جذب مشتريان بيشتر محصولات شما باشد. خب اين موضوع چيزي است که همه ما به آن نياز داريم ، درست است ؟
قدرت کلمات از ساليان دور و در طول تاريخ همچنان تا به حال ادامه داشته و ادامه خواهد داشت و ما اين کلمات را مي توانيم در ميان شعرها ، نثرها ، رمان ها ، مقاله ها پيدا کنيم ، اما بحث ما در مورد کلمات ادبي نيست.
مبحث ما سر اين موضوع است که با به کار بردن چه نوع کلماتي مي توانيم کاربران و مشتريان بيشتري را به خود و محصولاتمان جذب کنيم !
ليستي از کلمات مي تواند به صورت زير باشد :
شما - کلمه اي بسيار ساده است . اين کلمه باعث مي شود تا مخاطب به عنوان بخشي از گفتگو قرار بگيرد.
مي توانيد - اين کلمه اي است که القاء مي کند که من مي توان کاري را انجام بدم.
آسان - نشان مي دهد که قرار نيست کار مشکلي انجام شود و به دست آوردن چيزي را به راحتي بيان مي کند.
جديد - اين نشان مي دهد که من اولين کسي هستم که آن را ارائه مي کند.
اختصاصي - اين چيزي است که مختص من است و من را متمايز نمايش مي دهد.
بهترين - نشان دهنده تمايز و نوعي بزرگي
کيفيت - ضمانتي براي اطمينان
منحصربفرد - باز هم کلمه اي براي القاء بزرگي و تمايز
برنده - اين کلمه را دوست دارم و اي کاش به من برسه!
هيجان انگيز - اگر به شما بگويم هيجان زده هستم ، شايد شما هم هيجان زده شويد!
رايگان - بهترين کلمه دنيا و نشان دهنده اينکه لازم نيست چيزي صرف کنم.
هديه - چيزي به صورت رايگان به من داده است ؟ چه عاليست !
تحويل - آن را درب خانه به صورت سالم و امن
مستقيم - سريع و مطمئن ، مستقيما به دستم مي رسد.
بلافاصله - نشان دهنده اينکه سريعا مي توانم به دست آورم!
مادام العمر - به من مي گويد که يک ضمانت نامه ويژه دارم.
نمايش نتايج - شماره هايي که هميشه نشان دهنده واقعيت ها هستند.
پس انداز - با اين کلمه ، صرفه جويي در پول نمايش داده مي شود.
مقرون به صرفه - چيزي که باعث پس انداز پولم مي شود.
چگونه - از آنجا که مردم خواهان دانستن جزئيات بيشتري هستند.
بشتابيد - يک نوع اضطرار و فوريت که اعلام مي کند تا سريع عمل کنم.
پيشنهاد - بهترين راهکار را به من مي آموزد.
بنابر اين چگونه بايد از آنها استفاده کنيد ؟
من فکر مي کنم که شما به عنوان يک فردي که خواهان ارائه خدمات متنوع خود به افراد مختلف هستيد ، به نوعي تحت فشار براي انتخاب بهترين کلمات خواهيد بود ، اما مطمئنا اکثر کلماتي که در بالا نام برده شد مي تواند براي ترويج محصول و خدمات شما استفاده شود.
با اين حال اعتقاد من اينست که شما بايد قدرتمندترين کلمات را براي جذب مشتري انتخاب کنيد که يک نوع احساس مانند موارد زير را پديدار کند و کلمات به شکل زير بکار روند :
ايجاد يک ارتباط (شما)
ايجاد يک نياز(آسان,مي توانيد)
ارائه مزايا (جديد,بهترين,منحصربفرد,رايگان,هديه)
ايجاد هيجان(هيجان انگيز ، عشق)
به آنها بگوييد که چه چيزي اتفاق مي افتد(تحويل مستقيم ، بلافاصله ، چگونه)
مزاياي بيشتر (مادام العمر ، نمايش نتايج ، پس انداز ، مقرون به صرفه ، کيفيت)
ضرورت (عجله ، پيشنهاد ، بشتابيد ، برنده)
سپس کافيست که بعد از به کار بردن اين کلمات ، يک دکمه براي پر کردن فرم خريد قرار دهيد و نوشته اي که کاربر را هدايت به گام هاي بعدي خريد کند.
پياده سازي و تست
شايد بسياري از فروشگاه هاي فيزيکي و حتي فروشگاه هاي آنلاين به قدرت کلمات اطمينان نداشته باشند ، اما مي توان در يکي از صفحات و براي چند محصول بخصوص از کلمات بالا استفاده کرد و واکنش کاربران را در مقابل مواجه شدن با آنها به راحتي مشاهده کرد.

 


میزبان مارکت پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بهترین سیستم مشارکت در فروش ایران کسب درآمد کسب درآمد سیستم همکاری در فروش کسب درآمد

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر, راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر, راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر, راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر, راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر, راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر, راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر, راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر, راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر, راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر, راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر, راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر, راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر, راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر, راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر, راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,راز قدرت کلمات براي فروش بيشتر,,
ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 221
بازدید ماه : 346
بازدید کل : 201340
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها