براي موفقيت با ببرها قدم بردار!
درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

براي موفقيت با ببرها قدم بردار!:


 گويي بعضي از افراد در تجارت چوب جادويي دارند، نه فقط به اين خاطر که به پول و ثروت زيادي دست مي يابند ( هرچند که اين تنها دليل خوبي است) بلکه به اين دليل که در هر کاري تاثير مثبتي به جا مي گذارند. براي ايشان تجارت نوعي لذت است. آنها سخاوتمندانه اين حس خوبشان را به ما منتقل مي کنند. اين افراد مانند ببر هستند. گرچه تعدادشان زياد نيست اما به راحتي ميتوان آن ها را از ميان انبوه جمعيت تشخيص داد. آن ها رهبران کارآمد و قدرتمند جنگل هستند .
زيرا در دنياي تجارت امروز کمتر مي توان چنين افرادي را پيدا کرد. دنياي تجارت پر از شرکت هاي ورشکسته و مديران نالايقي است که فقط شرايط را بدتر مي کنند .


* انسان هاي موفق، افرادي هدفمند هستند:
ببرهاي واقعي همگي افرادي هدفمند هستند. آن ها در تمام ابعاد زندگي، اهدافي را براي خود تعيين مي کنند. اين افراد اهداف شخصي و کاريشان را يادداشت کرده و به انواع کوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت طبقه بندي مي کنند .
داشتن هدف به ما کمک مي کند روياهاي مان را به حقيقت برسانيم، از وقت و انرژي خود درست استفاده کرده و با برنامه ريزي صحيح به نتايج مطلوبي دست يابيم .


* رويا پردازان:
روياهاي بزرگ داشته باشيد. بيشتر افراد براي انجام کارها، ماه ها و سال ها از تعداد محدودي از توانايي هايشان استفاده مي کنند. اين ها نمي توانند افراد تاثير گذار باشند. افراد موفق با کارشان زندگي مي کنند و نفس مي کشند، مي خوابند و روياپردازي مي کنند. اين عشق و علاقه ساختگي نيست. اگر نسبت به کارتان اين عشق و علاقه را نداريد و يا نمي توانيد سختي ها و مشکلات آن را تحمل کنيد، بهتر است کار يا اهدافتان را تغيير دهيد .


* قدرت افراد:
همه ي ببرها گروهي از افراد علاقه مند و ماهر را در کنارشان دارند. به طور کلي اطرافيان تاجران موفق کساني هستند که به اندازه ي خود او موفق اند .
افراد موثر و کار امد با شرايط و سنين مختلف سر راه تان قرار مي گيرند. آن ها لزوماً جوان، خوش قيافه و تحصيل کرده ي دانشگاه نيستند. موتسارت اولين آهنگش را در ? سالگي ساخت. بيل گيتس، ثروتمند ترين فرد دنيا، ?? ساله بود که مايکروسافت را تاسيس کرد. اماري کراک، بنيانگذار مک دونالد، اين شرکت را در سن ?? سالگي افتتاح کرد .
افراد مناسب را در کنار خود نگه داريد، افرادي که به دردتان نمي خورند، از خود دور کنيد و فقط آن زمان مي توانيد به جلو حرکت کنيد .
انتخاب افراد مناسب، حفظ آن ها و انگيزه دادن به آنها براي رسيدن به اهداف فروش و راهنمايي و تشويق آن ها عواملي است که با موفقيت سازمان ها ارتباطي تنگاتنگ دارد .


* عملکردي متعادل:
اين که هميشه کار کنيد و از زندگيتان لذت نبريد، نه تنها از شما انسان افسرده اي مي سازد، بلکه شانس ببر بودن را هم از شما مي گيرد. تعادل داشتن در زندگي و کار از اهميت بالايي برخوردار است. اغلب افراد به اشتباه فکر مي کنند فقط بايد بر کارشان تمرکز کنند تا موفق شوند. برقراري تعادل ميان زندگي و کار، چيزي بيشتر از يک اصطلاح است. در واقع اين تعادل، کليد داشتن يک زندگي خوب است و به همين خاطر از نظر ببرها اهميت بسياري دارد .
تحقيقات نشان مي دهد تعادل لازم ميان زندگي و کار در بسياري از خانواده ها وجود ندارد. مديران موفق بايد از نظر احساسي، آماده ي رويارويي با مشکلات و سختي هاي کار روزانه باشند. اين نياز فقط از طريق داشتن يک زندگي خانوادگي آرام تامين مي شود .
حفظ ارزش هاي خانوادگي و پايبندي به اصول اخلاقي به اندازه ي موفقيت در يک پروژه کاري اهميت دارد. به اين ترتيب داشتن زندگي خانوادگي موفق به معناي بي توجهي به موفقيت هاي شغلي نيست. يکي از ببرها در اين باره مي گفت: حاکم بودن فضايي سرشار از عشق در محيط خانه، پايه و اساس زندگي است .


* محتوا مهم تر از ظاهر است:
تا چند وقت پيش، وب سايت ها پر از طرح هاي گرافيکي و انيميشن هاي چشم گير بودند. البته طراحي زيبا هنوز نيز ارزش و اهميت زيادي دارد اما آنچه امروزه اهميت دارد اين است که سايت شما آسان و تاثيرگذار باشد، ابزارهاي موثر براي رشد کاريتان به شمار آيد، خدمت رساني را تقويت کند و هزينه ها را کاهش دهد .
تبليغات پر زرق و برق گرچه زيبا هستند اما رسيدن به اين اهداف را دشوار مي کنند. طراحان وب سايت ها جزوه يکي از اين سه گروه هستند:
گروه اول مي توانند سايتي مفيد و موثر را طراحي کند .
گروه دوم تجربه بازاريابي دارد و مي تواند وب سايت را به مکانيسم بازاريابي براي جذب مشتريان جديد تبديل کند .
گروه سوم مي داند که چطور مي تواند بازديد کنندگان را جذب سايت کند .
به ندرت فردي مي تواند جزوه هر سه گروه باشد و همه ي اين کار هاي مهم را انجام دهد. از اين گذشته اگر بهترين وب سايت جهان را داشته باشيد اما کسي از آن بازديد نکند، پولتان را هدر داده ايد .
علاوه بر آن فراموش نکنيد که بايد شرايط و امکانات لازم براي برقراري ارتباط مشتريان با خودتان را فراهم کنيد. قانون اين است که مشتري با 2 بار کليک بتواند به هر اطلاعاتي که لازم دارد دست يابد .


* جملاتي از چند ببر بزرگ:
* در زندگي و تجارت، خطر 2 گناه بزرگ وجود دارد. اول اين که بدون فکر کاري بکنيد و دوم اين که اصلا کاري نکنيد .
* بزرگترين افتخار ما اين نيست که هرگز شکست نمي خوريم، بلکه اين است که بعد از هر شکست برمي خيزيم .
* براي رسيدن به موفقيت، ابتدا بايد باور داشته باشيم که مي توانيم .
* همه ي روياهاي ما مي تواند به حقيقت بپيوندند اگر و فقط اگر جرات دنبال کردن آن ها را داشته باشيم .


میزبان مارکت پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بهترین سیستم مشارکت در فروش ایران کسب درآمد کسب درآمد سیستم همکاری در فروش کسب درآمد

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!, براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!, براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!, براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!, براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!, براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!, براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!, براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!, براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!, براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!, براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!, براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!, براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!, براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!, براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!, براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!, براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!, براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!, براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,براي موفقيت با ببرها قدم بردار!,,
ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 131
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 277
بازدید ماه : 402
بازدید کل : 201396
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها