10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد
درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد:

 

اولين ورود يک کاربر به وبلاگ شما ، مهمترين ورود اوست ، زيرا وبلاگ شما هم ميتواند در بازديد اول کاربر را براي هميشه جذب خود کند ، هم ميتواند کاربر را فراري دهد . قبلا در مورد فراري دادن خواننده ها از وبلاگ هم نوشته ام ، اما در اين مطلب دوست دارم تا چند نکته را در جهت جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد را بازگو کنم.


1- تيتر:

سعي کنيد از حداکثر توان خود را در نوشتن تيتر ها استفاده کنيد . تيتر ها ميتوانند کاربر را براي خواندن مطالب شما تشويق کنند . جدا از اين که زمان طولاني براي نوشتن مطالب خود ميگذاريد ، سعي کنيد چند دقيقه هم براي نوشتن و انتخاب تيتر صحيح و جذاب وقت صرف کنيد .


2 - طراحي اختصاصي:
چندين بار گفته ام و باز هم ميگويم ! . داشتن طراحي اختصاصي براي يک سايت و يا وبلاگ ، ميتواند حياتي ترين عمل ممکن باشد . کاربران از ظاهر هاي تکراري خسته شده اند ، دوست دارند طرح هاي جديد ببينند. سعي کنيد براي طراحي قالب ، بودجه ي مناسبي را کنار بگذاريد تا بتوانيد طراحي کاربرد پذير و بهتري داشته باشيد.


3- معرفي / biography:
اگر وبلاگ شخصي داريد و روزنوشت هاي خود را در آن مينويسيد . ميتوانيد توضيحاتي درباره خودتان به همراه وبلاگتان را در منوي کناري قرار دهيد تا کاربران شما را بشناسند.


4 - ترتيب منوي کناري يا sidebar:
سعي کنيد آخرين مطالب خود به همراه مطالب پربازديد را در منوي خود نمايش دهيد . اخرين مطالب که کاربران را به خواندن اخرين مطالب شما جلب ميکند و پربازديدترين هم ، ميتواند شوق کاربر را براي خواندن ادامه وبلاگ شما برانگيزد.


5 - خبرنامه:
خيلي بهتر است که فرم ثبت نام خبرنامه تان را در محلي قرار دهيد که کاربران با اولين نگاه آن را بيابند و به دنبال آن نگردند ! . خبرنامه ايميلي ميتواند کاربران را شديدا با مطالب شما درگير کند.


6 - پست مهمان:
اگر در وبلاگ خود پست مهمان ميپذيريد ، زير پست هاي مهمان اطلاعاتي در مورد نويسنده آن پست و همينطور اطلاعاتي در مورد نحوه نوشتن پست مهمان در وبلاگ خود ، درج کنيد.


7- دکمه هاي اشتراک گذاري:
فراموش نکنيد که مطالب خوب به اشتراک گذاشته ميشوند ، پس با گذاشتن دکمه هاي اشتراک گذاري ، اين حق را به کاربران بدهيد تا مطالب شما را به راحتي به اشتراک بگذارند.


8- ويرايش و صفحه بندي خوب:
نوشته ها ، هر چقدر که با دقت نوشته شده باشند ، باز هم نياز به ويرايش و بازبيني پاياني دارند . غلط هاي املايي ميتوانند کاربران را از وبلاگ شما فراري دهند . مطالب خود را پاراگراف بندي کنيد تا کاربران کمتر احساس خستگي کنند ، همچنين ، از عکس هاي مرتبط استفاده کنيد.


9- تبليغات زياد:
فکر نميکنم نيازي به توضيح داشته باشد ! تبليغات زياد باعث فراري شدن کاربر ميشود .


10- سرعت:
بارگذاري سريع وبلاگ شما ميتواند کاربر را خوشحال کند . اکثر کاربران بيشتر از چند ثانيه نميتوانند صبر کنند تا يک صفحه نمايش داده شود . اگر ميخواهيد سرعت وبلاگ خود را افزايش دهيد.


میزبان مارکت پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بهترین سیستم مشارکت در فروش ایران کسب درآمد کسب درآمد سیستم همکاری در فروش کسب درآمد

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد,10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد, 10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد, 10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد, 10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد, 10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد, 10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد, 10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد, 10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد, 10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد, 10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد, 10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد, 10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد, 10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد, 10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد, 10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد, 10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد, 10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد, 10نکته براي جذب هميشگي کاربر در اولين بازديد,,
ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 273
بازدید کل : 201267
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها