چرا بیشتر بازاریابان اینترنتی در کار خود ناموفق اند؟؟؟
درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

چرا بیشتر بازاریابان اینترنتی در کار خود ناموفق اند؟؟؟


تمامی بازاریابان اینترنتی  تمایل دارند که موفق باشند اما فقط ۵٪ از آنها فروش موفقیت
آمیز دارند و از سرمایه خود به خوبی محافظت و هر روز آن را افزایش میدهند و مابقی دلسرد شده و روز به روز  انگیزه خود  و تمایل به انجام بازاریابی اینترنتی را از دست میدهند.

بعد از خواندن مطالب بالا به نظر شما چرا بسیاری از افراد قبل از شروع بازاریابی اینترنتی و تاسیس یک کسب و کار اینترنتی از انجام آن دست می کشند. این ارقام کاملا برعکس کسانی است که کسب و کار خود را از ابتدا به صورت سنتی و آفلاین شروع کرده اند.

با توجه به آمار منتشر شده توسط سازمان کسب و کارهای کوچک (Small Business Administration (SBA،  هفت نفر از ۱۰ نفر کارفرمایان کسب و کارهای جدید، حداقل برای دو سال و ۵۱٪ حداقل برای ۵ سال موفق مانده اند.

فکر می کنید چرا اینقدر تفاوت ها فاحش است!؟ یکی از عوامل کلیدی عدم موفقیت سهولتی است که در آغاز تاسیس کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد. فکر می کنید مخارج اولیه در شروع یک  کسب و کار اینترنتی چیست ؟ – طراحی یک وب سایت ساده، یک محصول برای فروش، یک نام دامنه، یک شرکت میزبانی وب و یک پاسخگوی خودکار برای شروع کافی است!! در حالی که خیلی ها همین هزینه اندک را هم نمیکنند و توقع دارند با یک وبلاگ ساده و کمی تبلیغات در سایتهای تبلیغ رایگان یک شبه پولدار شوند .

همه اینها کارها می تواند با ۵۰۰ دلار انجام شود. اگر حتی قادر به انجام این مراحل ساده به تنهایی نیستید، باید بدانید که “انجمن های تجاری” بسیار بسیار زیادی هستند که می توانند از طرف شما اقدام به راه اندازی وب سایت برای کسب و کار اینترنتی شما نمایند.

این موضوع را با صاحبان کسب و کارهای سنتی و آفلاین مقایسه نمایید. آنها مجبورند که محلی برای فعالیت های خود دست و پا کرده و برای منابع مالی و احتمالاً پیدا کردن کارکنان نیز اقدام نمایند. همچنین باید ترتیبی برای انجام کارهای حسابداری و وکیلی برای مراقبت از بحث های مالی و دیگر مسائل قانونی داشته باشند. این فهرست همچنان ادامه دارد!

ما فقط برخی از موارد برای شروع یک کسب و کار جدید و سنتی را حساب کردیم و در کل به یک رقم بالا میرسیم … اما شروع یک کسب و کار اینترنتی نیاز به این هزینه های هنگفت ندارد .

اجازه دهید فقط این دو را کنار هم قرار دهیم ، ۵۰۰ هزار تومان برای شروع کسب و کار اینترنتی و  حداقل ۵۰میلیون تومان برای  شروع یک کسب و کار آفلاین و سنتی. حدس بزنید کدامیک از این کسب و کارها بیشتر به کار خود متعهد خواهند بود.

کلمه کلیدی در اینجا “سرمایه گذاری” است. هر چه تمایل بیشتری در سرمایه گذاری در کسب و کار داشته باشید، تمایل بیشتری به چسبیدن به کار و تعهد در انجام هر چه بهتر آن خواهد بود.

به نظر شما چه کسی مایل به دور ریختن سرمایه ۵۰میلیون تومانی خود است ؟ و در مقابل دست کشیدن از کسب و کار اینترنتی ۵۰۰ هزار تومانی شکست بزرگی نبوده و چیز زیادی را از دست نخواهید داد.

هنگامی که ما از بازاریابان اینترنتی که تمایل به انجام کسب و کار اینترنتی در وب دارند، ایمیلی دریافت میکنیم که توقع دارند با خرج نکردن حتی یک ریال هزینه برای کسب و کار اینترنتی خود  ره صد ساله را یک روزه بپیمایند ، واقعاً از آنها دلسرد و نا امید می شویم. پس واقع بین باشید- اگر واقعاً به رویای بازاریابی و کسب و کار اینترنتی خود متعهد هستید باید تکالیف خود و وظایف تان را انجام دهید. ما در اینجا در مورد تجارب بدست آمده صحبت کردیم.

 شما چطور؟ هنوز در حال تلاش برای شروع یک کسب و کار اینترنتی رایگان یا  “ارزان و پیش پا افتاده” هستید؟ و یا تمایل به انجام تکالیف و وظایف خود و ایجاد سرمایه گذاری در آینده هستید؟ آیا می خواهید جزء ۵٪ موفق در کسب و کار اینترنتی باشید و یا هنوز می خواهید به همان روش های قبلی ادامه دهید و جزء ۹۵٪ ناکام بمانید؟ مطمئناً پاسخ ها کاملاً واضح است، اما در نهایت تصمیم با شماست، نتیجه گیری شما برای انجام هر کاری برای ما جالب خواهد بود.

 


میزبان مارکت پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بهترین سیستم مشارکت در فروش ایران کسب درآمد کسب درآمد سیستم همکاری در فروش کسب درآمد

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق, درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,درآمد اینترنتی,بازاریابان اینترنتی ناموفق,,
ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 280
بازدید کل : 201274
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها