سایت کلیکی چیست؟
درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

سایت کلیکی چیست؟


سلام دوستان.اگر شما در خانه نشسته اید و به اینترنت می روید و بیهوده وقتتان را می گذرانید ولی به دنبال راهی هستید که در امد معمولی در خانه داشته باشید تا بتوانید پول اینترنت خود را به دست بیاورید و یا کمی اضافه تر. حتما این مطالب را برای شروع بخوانید و اگر خوشتان نیامد به نظرتان دروغ بود زود سایت را ترک کنید.

ولی این بهترین روشی است که می توان از اینترنت در امدی حدود 100 هزار تومان(سایت هایی که می گویند به شما ماهی 2 میلیون تومان می دهند دروغ است)با کمی سختی در اورید....

روش کار سایت

اگر فکر می کنید که چرا این سایت به طور رایگان و بدون سرمایه گذاری به شما پول می دهد و حتما کلاهبردار است در اشتباهید چون این سایت چند برابر ان چیزی که به شما می دهد را دارد در می اورد.

روش کار اینگونه است که بعضی افراد می خواهند تبلیغ سایت یا محصولاتشان را به همه نشان دهند و جاهایی مثل تلویزیون هزینه ی خیلی خیلی بالایی دارد.پس ان ها تبلیغ خود را به دست این سایت می دهند و این سایت هم از ان ها پولی دریافت می کند.وقتی شما به دیدن این سایت ها می روید سایت پولی را به عنوان پورسانت به شما می دهد.که به ان ptc نیز می گویند و بهترین روش برای کسب در امد است.ادامه مطالب را حتما بخوانید.

برای دیدن تبلیغات چه قدر پول در یافت می کنید

شما برای دیدن تبلیغات پول خیلی کمی دریافت می کنید که ماهی 2000 تومان بیشتر نمی شود.اما فقط همین نیست.شما با گرفتن زیر مجموعه می توانید در امدتان را افزایش دهید.

اصلا نگران نباشیداحتیاج نیست به دوستان رو بیندازید.ادامه مطلب را بخوانید.

انواع زیر مجموعه

شما از دو طریق زیر می توانید زیر مجموعه جذب کنید.

1.مستقیم

2.اجاره ای

فعلا با مستقیم کاری نداریم میرویم سراغ زیر مجموعه اجاره ای.

شما هر زیر مجموعه را برای مدت 1 ماه با 250 تومان کرایه می کنید.            

بگذارید یک اماری بهتان بدهم.شما اگر حدود 25 زیر مجموعه داشته باشید روزی 300 تومان یعنی ماهی 9 هزار تومان در می اورید.

شرکت هرمی نیست

دوستان در فرهنگ ما تا اسم زیر مجموعه می اید یاد گل کوئیست می افتند و می گویند کلاهبرداری است.اما کار این سایت اصلا شبیه به انها نیست شما فقط از زیر مجموعه های خودتان کسب در امد می کنید و زیر مجموعه زیر مجموعه هایتان هیچ ارتباطی با شما ندارد و شما از ان ها پولی دریافت نمی کنید.

علاوه بر ان شما قرار نیست پولی به این سایت بدهید بلکه ثبت نام کاملا رایگان است.

حد اکثر درآمد

در این سایت سه نوع عضویت وجود دارد:

1-استاندارد

2-نقره ای

3-طلایی

در استاندارد شما حداکثر 500 زیر مجموعه کرایه می کنید که من با این مقدار ماهی 200 هزار تومان در می اوردم.ماهی 125 هزار تومان هم برای کرایه زیر مجموعه ها خرج میکردم که حدودا ماهی 80 هزار تومان در امد داشتم.

ولی وقتی عضویت شما طلایی شود می توانید 2000 زیر مجموعه اجاره کنید که بریا عضویت طلایی باید هر ماه 180 هزار تومان بدهید و ماهی حدود 300 هزار تومان برای کرایه زیر مجموعه ها بدهید.ولی با این حال پول خوبی برایتان باقی میماند.ولی این کار خیلی سخت است و ممکن است برای رسیدن به این در امد باید چند سال تلاش کنید و کم کم در امدتان افزایش پیدا کند.


میزبان مارکت پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بهترین سیستم مشارکت در فروش ایران کسب درآمد کسب درآمد سیستم همکاری در فروش کسب درآمد

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟, درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟, درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟, درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟, درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟, درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟, درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟, درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟, درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟, درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟, درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟, درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟, درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟, درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟, درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟, درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟, درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,درآمد اینترنتی,سایت,کلیکی,چیست؟,,
ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 223
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 201342
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها