همکاری در فروش مجیک گریل
درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

درباره ما

تیم مجیک گریل از اوایل سال 1390 به دنبال تولید محصولی کاملا جدید برای اولین بار در ایران در پی سیاست های کاری خود با برپایی وب سایت www.Grill.ir    اقدام به پذیرش نمایندگی از سراسر ایران برای فروش محصول منحصر به فرد خود در دنیای واقعی نمود.

 پس از  آن، برای فروش در دنیای مجازی اینترنت به دنبال همکاری با شرکت تجارت الکترونیک جهان سیستم ایرانیان (پادینا سیستم)  اقدام به راه اندازی سیستم همکاری در فروش کرد. تابستان بهترین فرصت برای ارائه و معرفی این سیستم بود که با تلاش کادر مدیریتی توانستیم در شهریور 90 اقدام به معرفی این سیستم تحت وب سایت www.Magicgrill.ir کنیم.

چند نکته مهم:

    هدف تیم مجیک گریل ارائه سیستمی با مدیریت منحصر به فرد و محصولاتی تک، کاملا جدید و متفاوت است.

    تنها محصول این شرکت در حال حاضر "منقل جادوئی" است که در انحصار این گروه می باشد. برای مشاهده جزئیات و نحوه کارکرد این محصول به فروشگاه مراجعه کنید.

    به دوستان گرامی این مژده داده می شود که در ماه های آینده با تولید یا وارد کردن محصولات جدید و منحصر به فرد دیگر مجددا رضایت شما را جلب کنیم.


نحوه کارکرد سایت

تمامی عزیزانی که صاحب وبلاگ و یا وب سایت هستند از این پس می توانند براحتی اقدام به کسب درآمد نمایند!
شما کافی است پس از ثبت نام در سیستم همکاری در فروش ما و دریافت کد محصولات، آن را در قسمتی از وب سایت و یا وبلاگتان قرار دهید. بازدید کنندگان از سایت شما با دیدن بنر محصولات ما و کلیک بروی آن ها در صورت تمایل با پر کردن فرم مربوطه اقدام به خرید می کنند. پس از ثبت خرید در سیستم (که با نام شما ثبت می شود و در پنل خود نیز می توانید پیگیری کنید) در صورت پستی بودن شیوه خرید، ما با تماس تلفنی با فرد خریدار از تمایل ایشان برای خرید اطمینان کسب می کنیم. در صورت تمایل به خرید، سریعا اقدام به بسته بندی محصولات میکنیم و سپس آن را به کمک شرکت همکار (پارس پیک) از طریق شبکه گسترده پستی برای فرد خریدار ارسال می کنیم. پس از چند روز خریدار ضمن دریافت محصول از مامور پست هزینه آن را به ایشان می پردازند.

تسویه حساب پورسانت همکاری شما وبمستر گرامی برای سفارشات توزیع شده (وصول شده) و سفارشات نقدی تایید شده (پرداخت شده) در آخر هر هفته و بدون در نظر گرفتن کف پرداخت به حساب شما واریز می گردد. پس با این اوصاف شما اصلا نیازی به هیچ گونه فعالیتی اعم از سرمایه گذاری، بسته بندی، ارسال محصولات و... در این زمینه ندارید! فقط کافی است این را بدانید که سود و فروش شما متناسب با میزان بازدید از وب سایتتان است! حتی ما به شما آموزش های لازم برای افزایش فروش را هم می دهیم!

 

 

نکته 1: همانطور که اشاره شد هیچ گونه محدودیتی در مبلغ کسب شده توسط شما جهت واریز پورسانت وجود ندارد. یعنی اگر شما در طول یک بازه زمانی حتی فقط یک محصول هم به فروش رسانیده باشید باز هم پورسانت مربوط به آن را به حسابتان واریز می کنیم.

توجه مهم: برای جلوگیری از رفتارهای ناشایست برخی معلوم الحال و متضرر نشدن گروه مجیک گریل، در مهرماه 90 این قانون قرار داده شد که حداقل مبلغ واریزی برای اولین بار به حساب کاربران مبلغ 20000 تومان باشد. بدیهی است بعد از تسویه حساب این مبلغ برای دفعات بعدی هیچ گونه محدودیتی برای واریز پورسانت وجود ندارد.

--> پی نوشت: آن دسته از دوستانی که وب سایت رسمی و معتبر داشته باشند و تبیلغ محصول ما را در وب سایت خود گذاشته باشند می توانند با درخواست خود برداشت اولیه که حتی به کف 20000 تومان نرسیده باشد را نقد کند.

 

 

 نکته 2: شروع کار گروه مجیک گریل با تولید و معرفی محصول منحصر به فرد "منقل جادوئی" است. درصد همکاری برای این محصول با توجه به قیمت آن 20% از قیمت محصول، معادل 7000 تومان، تعیین شده است.

هدف این گروه ارائه محصولات کاملا جدید و انحصاری است. امید است به کمک شما بتوانیم به خوبی این محصول را به هموطنان عزیزمان معرفی کنیم و شما را هم در سود فروش محصول شرکت دهیم.

مژده: این اطمینان را می دهیم که طی ماه های آینده با تولید و یا وارد کردن محصولات منحصر به فرد دیگر مجددا رضایت شما همکاران گرامی را جلب کنیم!
 

 

نکته 3 (مهـــم): برای اولین بار، سیستم همکاری در فروش مجیک گریل اقدام به گزارش وضعیت کار همکاران، اطلاعیه ها پیرامون واریزی ها، آموزش های لازم و... از طریق ارسال ایمیل همگانی آن هم ماهانه حداکثر 2 بار (بدون ایجاد مزاحمت) می نماید. شما از این طریق براحتی و همواره با ما در ارتباط خواهید بود و از تمامی اخبار و نکات آموزشی باخبر خواهید شد!

برای ارسال این ایمیل ها از گروه اینترنتی مجیک گریل استفاده می کنیم. دقت کنید که عضویت در این گروه برای عموم آزاد نیست. تمامی اعضا و همکاران گرامی (در صورتی که وبلاگ، وب سایت و یا گروه اینترنتی معتبر داشته باشند) تا نهایتا 3 - 4 روز پس از عضویت توسط مدیریت به گروه اضافه خواهند شد.

توجه مهم 1: حتما به هنگام ثبت نام در سیستم همکاری در فروش از ایمیل های معتبر خود استفاده نمایید و همچنین از ثبت ایمیل هایی با نام info مانند info@domain.com خودداری کنید. (استفاده از ایمیل های شامل کلمه info بلامانع است)

توجه مهم 2: درخواست کوچک ما از شما این است که پس از عضویت با کلیک بروی این لینک و با تعریف کردن پروفایل، عضویت خود را در گروه تکمیل کنید.

توجه مهم 3: اگر پس از گذشت یک هفته از عضویت در سیستم، به گروه اینترنتی اضافه نشدید و ایمیل های ما را دریافت نکردید حتما از طریق ایمیل ضمن درج آدرس سایتتان این موضوع را به ما اطلاع رسانی کنید تا ترتیب اثر داده شود.

 

 

نکته 4 (مهـــم): با آغاز سال 91 برای اولین بار سیستم همکاری در فروش مجیک گریل امکان و امتیازی منحصر به فرد را برای وبمستران گرامی جهت فروش و معرفی محصولات منحصر به فرد این گروه قرار داده است. همانطور که می دانید گروه مجیک گریل، خود تولید کننده این محصول است و می توان گفت یکی از معدود تولیدکنندگانی است که سعی دارد اینترنت و همکاری با وبمسترها را هدف قرار دهد. پس هر خریدی که انجام می شود فقط از این گروه قابل انجام است. این امتیاز که به پورسانت خرید عمده نام گذاری شده است این امکان را می دهد که اگر بتوانید بازاریابی برای فروش حقیقی در سطح شهرستان ها پیدا کنید در ازای خرید عمده فرد بازاریاب پورسانت خرید عمده برای معرفی این بازارایاب را هم به شما می دهیم! پورسانت با توجه به خرید عمده بازاریاب به ازای هر محصول 1000 تومان در نظر گرفته شده است. پس اگر بازاریابی که شما آن را به ما معرفی کرده اید در خرید خود 100 عدد محصول از ما دریافت کند مبلغ 100.000 تومان را بابت پورسانت خرید عمده به حساب شما در پنل اضافه و در آخر آن هفته با شما تسویه می کنیم. و اما سوالاتی راجع به این امکان و پاسخ ما:

سوال 1: چگونه یک وبمستر می تواند بازاریاب برای فروش در بازار حقیقی معرفی کند؟

 پاسخ: یک وبمستر می تواند با تلاش خود در شهرستان محل سکونت خود بازاریابی فعال برای فروش این محصول پیدا و به ما معرفی کند. و حتی ناخواسته می تواند بازاریابی از شهرستانی دیگر را معرفی کند... اجازه دهید عبارت 'ناخواسته' را کمی توضیح دهیم. حتما می دانید که بازاریابان فعالی در سطح اینترنت فعالیت می کنند. همین که شما در وب سایت و یا گروه اینترنتیتان به تبلیغ محصول ما می پردازید. به صورت تصادفی می توانید نظر بازاریابی را که از وب سایت شما دیدن می کند و یا ایمیل های شما را دریافت می کند برای خرید نمونه محصول از ما جلب کنید. پس به این شیوه می توانید بازاریابی را برای اتصال به ما معرفی کنید! جالب است بدانید هم اکنون تعدادی از وبمستران هستند که به این شیوه ناخواسته بازاریابی فعال را به ما معرفی کرده اند!

سوال 2: چگونه یک وبمستر می تواند متوجه شود که توانسته بازاریابی را معرفی کند و یا اینکه بازاریاب معرفی شده در هر مرحله چه تعداد خرید عمده داشته است؟

پاسخ: این مورد، موضوع مهمی است که باید کاملا بتوانیم برای شما شفاف سازی کنیم. در پاسخ ما می توانیم بگوییم که با توجه به تعداد محصولات کم ما (که البته یکی از سیاست ها و اهداف مجموعه می باشد) بسیار بسیار می توانیم دقیق تر و موفق تر به مدیریت حساب کتاب ها، سفارشات جدید و حتی سفارشات جدیدی که قبلا با لینک معرف شما خرید قبلی هم داشته است بپردازیم. اساس کار ما صداقت است و ما خود کاملا به این موضوع پایبند و متعهدیم که در هر صورت حق وبمستر نزد ما کاملا محفوظ است. گواه این ادعا نظر همکاران و وبمستران گرامی هست که با ما کار کرده اند و تمامی این موارد را از ما دیده اند. شما کافی است به سایت هایی که ما در آنجا پشتیبانی داریم مراجعه کنید. و نظرات دوستان پیرامون این موضوع را جویا شوید.

صفحات پشتیبانی ما و نظرات وبمسترها:

وبلاگ رسمی گروه مجیک گریل --> به این آدرس

تاپیک پشتیبانی در انجمن پرشین تولز --> به این آدرس

تاپیک پشتیبانی در انجمن شاپ کیپر --> به این آدرس

 

جالب است بدانید!: همانطور که در بالا هم اشاره شد، اگر خریداری پس از دریافت یک نمونه محصول درخواست خرید دیگری از ما داشته باشد، (حتما می دانید که در صورت خرید مجدد، یک مشتری معمولا مستقیما به فروشگاه ما و بدون لینک معرف وارد می شود) ما با مراجعه به خرید قبلی این فرد در صورتی که معرف شخص خریدار را یکی از همکاران بدانیم قطعا پورسانت مربوط به این خرید را هم به حساب وبمستر اضافه می کنیم. چرا که معرف اصلی و اولیه این فرد وبمستر مربوطه بوده است و ما حتما باید این را وظیفه عرفی خود بدانیم که وبمستر را برای این معرفی شریک در سود قرار دهیم.

جالب است بدانید!: امکان دارد یک خریدار به دلیل عدم آشنایی به نحوه خرید از فروشگاه درخواست خرید تعداد بیش از یک محصول را داشته باشد ولی این تعداد را در توضیحات سفارش خود ثبت کند، در این صورت در پنل شما همان یک خرید ثبت می شود، اما ما در اینجا هم مجددا پورسانت مربوط به همگی تعداد خرید را به حساب وبمستر اضافه می کنیم!

 

دوستان عزیز دقت کنید که تمامی این موارد اعم از تسویه حساب منظم و بررسی تمامی این ریزه کاری ها و مراعات کامل حفظ حق وبمستر در هر شرایطی نه فقط وظیفه ماست و بلکه حق مسلم یک همکار گرامی است و ما سعی می کنیم با پیاده سازی این رویه بتوانیم رضایت همه دوستان گرامی را جلب کنیم و در این شرایط نه چندان مساعد تجارت الکترونیک فرهنگ جدیدی را پیاده سازی کنیم.

 

 

باز هم، در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهامی با مدیریت ارتباط برقرار کنید. پشتیبانی سایت را از صفحه اصلی بیابید. به هیچ عنوان شما را بی پاسخ نمی گذاریم!
با تشکر
مدیریت گروه مجیک گریل

http://magicgrill.ir/red.php?uid=284

 


میزبان مارکت پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بهترین سیستم مشارکت در فروش ایران کسب درآمد کسب درآمد سیستم همکاری در فروش کسب درآمد

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 293
بازدید کل : 201287
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها