همکاری در فروش اوکسین ادز
درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

همکاری در فروش اوکسین ادز

چنانچه دارای سایت، وبلاگ و یا گروه اینترنتی هستید می توانید با عضویت در این وبگاه با سیستم تجارت الکترونیک اوکسین ادز همکاری نموده و درآمد ماهیانه بسیار مناسبی کسب نمایید.
معرفی سیستم همکاری در فروش اوکسین ادز : شما می توانید با معرفی محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش اوکسین ادز به بازدیدکنندگان وبگاهها و یا گروههای اینترنتی خود ، در سود فروش آنها به میزان بسیار مناسبی بهره مند شوید.برخی ازمزایای سیستم همکاری در فروش اوکسین ادز به شرح زیر می باشد:
1-دارا بودن محصولات بسیار جذاب ،جدید ،متنوع ،معتبر و پربازده با پورسانت بسیارعالی (تا سقف 45%)
2-پرداخت تا سقف 82 درصد از سفارشات ارسالی(پیش خرید سفارشات شما) و 100 درصد سفارشات توزیع شده
3-تسویه حساب هر دو هفته یکبار و بزودی هر هفته
4-عدم کسر هزینه ارسال سفارشات برگشتی از وبمسترها
5-پشتیبانی توسط ایمیل و تلفن
6-امکانات و مزایای ویژه برای وبمسترهای قدیمی، معتبر و پر فروش
7-حداقل پورسانت جهت تسویه حساب هشت هزار تومان

شرایط و مقررات

این توافق نامه به منظور همکاری با سیستم مدیریت تبلیغات اینترنتی اوکسین ادز می باشد. اصطلاح نمایش دهنده تبلیغات در این توافق نامه به هر شخص حقیقی و یا حقوقی که با قبول شرایط زیر در بخش " نمایش دهنده تبلیغات" سیستم اوکسین ادز ثبت نام کند، اطلاق می شود. برای استفاده از خدمات اوکسین ادز ، "نمایش دهنده تبلیغات" ملزم و متعهد به انجام كامل مفاد اين توافق نامه مي باشد.

کلیه نمایش دهندگان تبلیغات لازم است با تمام شرایط این توافق نامه موافق باشند. اوکسین ادز حق باطل کردن عضویت و پرداخت نکردن حساب هر یک از نمایش دهندگان تبلیغات که منطبق با این توافق نامه عمل نکنند را دارد .

اوکسین ادز هیچ گونه مسئولیتی را در قبال زیان ها و یا خساراتی که از عدم رعایت موارد زیر به نمایش دهنده تبلیغات وارد می شود، بعهده ندارد.

کلیه حقوق مالکیت این سایت اینترنتی شامل تصاویر، متون و یا هر جزء دیگری از آن،در مالکیت مدیر سایت قرار دارد و کلیه حقوق این مالکیت محفوظ میباشند.

انجام هرگونه کپی، استخراج و یا تکثیر بخشی و یا تمامی اطلاعات اوکسین ادز و یا هرگونه عملدیگری که حقوق اوکسین ادز را خدشه دار نماید ممنوع و قابل پیگیری می باشد.

نمونه هایی از سایت ها که اوکسین ادز به عنوان همکار نمی پذیرد:

    سايت هایی که آمار بازدیدکنندگان آنها روزانه کمتر از 1000 نفر(1000 آی پی) باشد.چنانچه این افراد در سیستم ثبت نام نمایند و ادعایی در مورد عدم شمارش و یا کم شمردن کلیکها داشته باشند اعتراض آنها وارد نمی باشد.شایان ذکر است سیستم اوکسین ادز تعداد بازدیدکنندگان واقعی هر سایت یا وبلاگ را بصورت اتوماتیک بدست می آورد.   

    سايت های اینترنتی و يا وبلاگ هایی که حاوی عكس و مطلب غير اخلاقي باشند و یا لینک به سایت های غیر مجازی که مرتبط با مسایل جنسی هستند، داشته باشند.   

    سایت ها و وبلاگهایی که به هرگونه اعمال غیر قانونی مرتبطند. (مثل چگونگی ساخت بمب یا مشروبات الکلی یا چگونگی دزدی نرم افزاری ، ساخت فیلثر شکن و بروکسی )

    لینک باکسهایی که حاوی عناوین و لینکهای غیر اخلاقی و غیر شرعی و مغایر با فوانین کشور ایران و بدون محتوای مناسب و مفید برای بازدیدکنندگان باشند.همچنین لینک باکسهایی که از کدهایی مانند رفرش و... استفاده می نمایند مجاز به عضویت در سیستم نیستند.

    سایت ها و وبلاگهایی که مطالب مربوط به تعصبات نژادی ، قومی ، سیاسی و مذهبی را در بر دارند .

    سایت ها و وبلاگهایی که به هر عنوان با قوانین و مقررات و سیاستهای نظام جمهوری اسلامی ایران منافات داشته باشند.

سایت هایی که شامل موارد تقلب و تخلف می شوند:

    سایت ها و وبلاگهایی که برای افزایش کاذب تعداد کلیک از حربه هایی چون ربات ها و یا هر گونه تشويق كاربران براي كليك بر روي تبليغات (مانند: براي حمايت از ما كليك كنيد، روي تبليغات كليك كنيد و...) استفاده می کنند.

    سایت ها و وبلاگهایی که کد تبلیغ اوکسین ادز را در پنجره های پاپ آپ    ویا    iframe های نامرئی به هر نحوه و    شکل قرار می دهند.

    سایت ها و وبلاگهایی که کد تبلیغ اوکسین ادز را در اسکریپت های مختلف(مانند صفحه سیاه) و مخفی قرار دهند و سعی در فریب سیستم از    لحاظ تعداد کلیک    داشته باشند.

    سایت ها و وبلاگهایی که هیچ مطلبی نداشته باشند و تنها مبادرت به نمایش تبلیغات نمایند و یا برای مدت طولانی بروز نشده باشند.

    اوکسین ادز هر گونه ترافیک سایت های عضو را روزانه در نظر دارد و هر گونه تقلب در افزایش آمار سایت را تشخیص می دهد.    اوکسین ادز در صورت تشخیص هرگونه اقدام در جهت تقلب    بلافاصله عضویت کاربر مربوطه را حذف مینماید و اوکسین ادز هیچ بدهی ای به    وی نخواهد داشت.   

زمان واریز پورسانت:

حداقل درآمد قابل پرداخت در ماه مبلغ 200.000 ریال می باشد.

درآمد هر عضو درروزهای 23و24و 25 هر ماه محاسبه می شود و پس از رسیدن به حد نصاب لازم ، به حساب وی واریز می گردد.در صورتی که درآمد نمایش دهنده تبلیغات در مدت یک ماه به حدنصاب قابل پرداخت نرسیده باشد، پرداخت به ماه بعد موکول خواهد شد.

سایر شرایط و مقررات:

کلیه اعضاء متعهد می شوند در جهت همکاری و جلوگیری از ضرر و زیان سیستم ، به طور همزمان از تبلیغات متنی و گرافیکی در وبلاگ یا سایتهای خود استفاده نمایند.

مطالب و زبان سایتها و وبلاگهای عضو سیستم باید به فارسی باشد.

کلیکهای ارسالی از پروکسی ها و فیلترشکن ها محسوب نخواهد شد.همچنین کلیکهای ارسالی از خارج از ایران به 2 دلیل محاسبه نخواهند شد: 1- عدم توانایی خرید محصولات تبلیغ شونده توسط افراد خارج از ایران 2- سوء استفاده افراد متخلف از آی پی های خارجی جهت ارسال کلیکهای دروغین به سیستم، که همین امر می تواند باعث ورشکستگی سیستم شود.توجه داشته باشید کلیکهای واقعی و دور از تقلب خارج از کشور برای هر کاربر معمولا کمتر از 2 درصد کل کلیکهای وی می باشد که در واقع با توجه به پاداشها و جوایز ماهیانه به هیچ عنوان نمی تواند باعث ضایع شدن حقوق اعضاء شود.

نمایش دهنده تبلیغات موظف است مشخصات خود را از قبیل نام، آدرس، شماره تلفن و شماره حساب و نام سایت را صحیح اعلام کند و در صورت مشاهده تضاد حساب کاربری نمایش دهنده تبلیغات بسته شده و درآمد کسب شده توسط وی به نفع اوکسین ادز بلوکه می شود.

این توافقنامه ممکن است بر حسب زمان و لزوم دچار تغییرات شود.


راهنمای کاربران

سوال : روش کار با این سایت چگونه است؟
جواب : اگر شما دارای سایت و یا وبلاگ پربازدیدی هستید می توانید پس از عضویت در این سیستم کدهای تبلیغاتی را در صفحات وب خود قرار داده و به ازای هر کلیکی که بازدیدکنندگان سایت شما بر روی تبلیغات می نمایند پورسانت دریافت کنید.

سوال : من چطور می توانم تبلیغات سایت اوکسین ادز را در وبلاگهای بلاگفا قرار دهم؟
جواب : راهنماییهای لازم در قسمت دریافت کدهای گرافیکی و متنی صورت گرفته است.

سوال: کدهای تبلیغاتی مربوط به خود را باید از کدام قسمت دریافت نمایم و در کجای وبلاگ یا سایت خود قرار دهم؟
جواب : شما با مراجعه به منوهای " کد تبلیغات گرافیکی" و " کد تبلیغات متنی" می توانید اقدام به دریافت تبلیغات نمایید و آنها را در قالب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید.

سوال :آیا در سایت خود می توانم از جملاتی مانند "برای حمایت از ما بر روی تبلیغات کلیک نمایید" استفاده کنم و یا اینکه از کدهایی مانند "کد صفحه سیاه" در هنگام ورود افراد به سایت یا سایر صفحات استفاده نمایم و یا به هر نحوی بازدیدکنندگان یا دوستان و آشنایان را ترغیب نمایم بر روی تبلیغات کنند؟
جواب : خیر شما مجاز نمی باشید و در صورت مشاهده طبق شرایط و مقررات عضویت شما مسدود خواهد شد.هرگونه کسب درامد اعضا از این طریق منع قانونی و شرعی دارد و حرام می باشد.کلیه کلیکهایی که بر روی تبلیغات در وبگاه سایر اعضا می گردد باید به دلخواه بازدیدکنندگان و بدون کوچکترین تشویق و تحریک و درخواست انجام گیرد.

سوال :آیا می توانم تبلیغات شما را در چند سایت یا وبلاگ نمایش دهم؟
جواب : بله .در حال حاضر می توانید در 6 سایت یا وبلاگ به نمایش تبلیغات بپردازید ولی توجه داشته باشید که باید همه آنها را از طريق صفحه ويرايش مشخصات کاربري در سیستم ثبت نمایید در غیر این صورت کلیکی برای شما محاسبه نخواهد شد و سایت هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.

سوال :سایت من چندتا آدرس داره آیا باید همه آنها را در سیستم ثبت کنم؟
جواب : به شما پیشنهاد می شود که آدرسهای اصلی سایت یا وبلاگ خود را که مورد استفاده بازدیدکنندگان هست در سیستم ثبت نمایید .

سوال : چرا هیچ امتیاز و کلیکی برای من در سیستم ثبت نمی شود ؟
جواب : شما باید آدرس دقیق سایت یا سایتهایی را که می خواهید در آنها تبلیغ نمایید را از طریق صفحه "تغییر مشخصات کاربری" در سیستم ثبت نمایید در غیر این صورت هیچ کلیکی برای شما محاسبه نخواهد شد.

سوال :چرا کلیکهای کمی برای من محاسبه می شود؟
جواب :طبق شرایط و قوانین سایت کلیه افرادی که قصد عضویت در سیستم را دارند باید حداقل روزانه دارای 1000 بازدیدکننده(1000 آی پی) باشند و چنانچه این افراد در سیستم ثبت نام نمایند و ادعایی در مورد عدم شمارش و یا کم شمردن کلیکها داشته باشند اعتراض آنها وارد نمی باشد زیرا بر اساس تجربه اکثر کلیکها از طرف مالک وبگاه یا دوستان و آشنایان وی می باشد که سیستم به صورت هوشمند این تخلفات را تشخیص می دهد.شایان ذکر است سیستم اوکسین ادز تعداد بازدیدکنندگان واقعی هر سایت یا وبلاگ را بصورت اتوماتیک بدست می آورد.چنانچه شما و یا دوستان شما بصورت متوالی بر روی تبلیغات کلیک نمایید سیستم بصورت هوشمند این موضوع را تشخیص داده و پورسانتی به شما تعلق نخواهد گرفت توجه نمایید سایت یا وبلاگ شما باید دارای بازدیدکننده واقعی و مناسبی باشد در غیر اینصورت اگر بدنبال این هستید که از طریق کلیک خود و یا آشنایانتان کسب درآمد نمایید موفق نخواهید بود و کلیکی برای شما ثبت نخواهد شد و بدنبال آن باشید که با سعی و تلاش و استفاده از تجارب افراد موفق در این زمینه ، بتوانید صاحب سایت یا وبلاگ پربازدید و محبوبی شوید.

سوال :شرایط زمانی برای پذیرش کلیک از آی پی ها چگونه می باشد؟
جواب :مانند سایر سیستمهای معتبر جهان مثل گوگل در هر 24 ساعت از هر آی پی فقط 1 کلیک پذیرفته خواهد شد.

سوال : چرا با کلیک بر روی بنرهای معرفی سایت هیچ پورسانت یا کلیکی محاسبه نمی شود ؟
جواب : بنرهای معرفی سایت فقط جهت عضوگیری می باشند و کلیک یا پورسانتی از جانب آنها محاسبه نخواهد شد.

سوال : پس از مراجعه به صفحه "تغییر مشخصات کاربری" متوجه شدم که سایت من به علت عدم فعالیت حذف شده است.آیا می توانم مجددا آن سایت را ثبت نمایم؟
جواب : بله شما می توانید از طریق همان صفحه این کار را انجام دهید و اگر حتی یک کلیک از آن در سیستم ثبت شود دیگر آن سایت حذف نخواهد شد ولی چنانچه پس از 48 ساعت هیچ کلیکی از آن در سیستم ثبت نشود بصورت اتوماتیک حذف خواهد شد.

سوال :حداقل کارکرد و اعتبار جهت واریز پورسانت به حساب چقدر می باشد؟
جواب : 20000 تومان

سوال :من چگونه باید درخواست واریز پورسانت به حساب بانکی ام را به شما بدهم؟
جواب : شما می توانید پس از رسیدن به حد نصاب 20000 تومان در روزهای 23و24و25 هر ماه از طریق صفحه درخواست پورسانت این کار را انجام دهید.پورسانت شما حداکثر تا سی ام همان ماه به حسابتان واریز خواهد شد.در صورت نرسیدن به حد نصاب اعتبار و پورسانت شما محفوظ خواهد بود و به ماه بعد منتقل می شود.

سوال :آیا امکان واریز پورسانت من به حسابهایی به جز سیبا(ملی) و سپهر(صادرات) وجود دارد؟
جواب : خیر. ولی افرادی که فاقد حساب در بانکهای صادرات و ملی هستند می توانند در قسمت نوع حساب گزینه سایر حسابها و در قسمت شماره حساب 13 رقم به دلخواه وارد نمایند.سپس در اسرع وقت نسبت به افتتاح حساب در یکی از بانکهای ملی یا صادرات اقدام کرده و یا از حساب نزدیکان خود استفاده نمایند و اطلاعات شماره حساب را از طریق پنل کاربری اصلاح نمایند.

برای عضویت در سیستم لینک زیر را کپی و در اینترنت سرچ کنید.

http://www.kharid.bz/?sc=ZGlyZWN0&u=NzQ5NzA 



میزبان مارکت پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بهترین سیستم مشارکت در فروش ایران کسب درآمد کسب درآمد سیستم همکاری در فروش کسب درآمد

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 154
بازدید ماه : 279
بازدید کل : 201273
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها