مروا جایزه
درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن


مروا جایزه یک سایت تبلیغات اینترنتی هدفمند به همراه کسب امتیاز، برای کابران ایرانی است. با عضویت در وب‌سایت مروا جایزه هر کاربر از امتیازات گوناگونی برخوردار خواهد بود:

    دریافت 2000 تومان جایزه ثبت‌نام برای هر کاربر
    کسب امتیاز ریالی با دریافت هر ایمیل تبلیغاتی
    فرصت آشنا شدن با محصولات شرکت‌ها و مراکز خدماتی
    فرصت مطلع شدن از فروش‌های ویژه در هر زمان
    شرکت در قرعه کشی‌ها و برنده شدن جوایز نفیس

مرواجایزه چگونه کار می‌کند؟
2000تومان جایزه عضویت:
هر کاربر ایرانی دارای یک آدرس ایمیل معتبر می‌تواند در وب-سایت مرواجایزه عضو شود و 2000 تومان جایزه ثبت نام دریافت کند.
بیشتر بدانید(راهنما)

کسب امتیاز:
هر یک از کاربران سایت از روش‌های مختلف زیر می‌توانند کسب امتیاز نمایند.

    مشاهده ایمیل تبلیغاتی
    معرفی دوستان
    مشاهده لینک‌های تبلیغاتی در سایت
    خرید از طریق وب‌سایت مرواجایزه
    تکمیل پرسشنامه
    معرفی تبلیغ دهنده

بیشتر بدانید(کسب جایزه)

نقد کردن امتیاز
کاربران می‌توانند معادل ریالی امتیاز خود را به روش‌های زیر دریافت کنند:

    با دریافت مجموع 500 امتیاز (معادل 5000 تومان) می-تواننداز فروشگاه‌های طرف قرارداد ما خرید نمایند و امتیاز خرید آنلاین را نیز دریافت کنند. همچنین از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند.
    با کسب 1000امتیار (معادل 10,000 تومان) ، می‌توانند معادل ریالی امتیاز خود را نقداً دریافت کنند.
    می‌توانند امتیازات خود را به خیریه‌های طرف قرار داد ما اهدا کنند.

بیشتر بدانید(نقد کردن امتیاز)

تبلیغ دهنده
مرواجایزه سیستم تبلیغات هدفمند اینترنتی در جهت افزایش بازدهی تبلیغات می باشد. در این سیستم صاحبان مشاغل، مدیران وب‌سایت‌های گوناگون، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، شیوه نوینی از تبلیغات را با بازدهی‌بالا و نتیجه بخش و کارآمدتر از سایر روش‌های تبلیغاتی تجربه خواهندکرد.
با توجه به اینکه در دنیای امروز شیوه تبلیغات انبوه دیگر جواب‌گوی مناسبی برای کسب و کارهای مختلف نیست و منجر به هدر روی بخش زیادی از هزینه تبلیغات می‌شود مدیران بازاریابی و فروش تمام تلاش خود را می‌کنند تا بازار هدف خود را شناسایی کنند و تبلیغات را در آن بخش بازار متمرکز نمایند که سریعتر به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.
مروا جایزه با هدف افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌هایی که فاقد ارزش افزوده هستند، در زمینه تبلیغات موفق به ایجاد سیستمی نوین در جهت شناختن و دسته‌بندی گروه‌های مختلف از افراد با توجه به مشخصات فردی، خانوادگی، علاقه مندی‌ها و غیره گردیده‌است.
مزایای تبلیغ در مرواجایزه چیست؟

    در این شیوه تبلیغات، آگهی‌های تبلیغاتی مستقیماً برای مخاطبان هدف شما و یا مشتریان بالقوه ارسال خواهد شد.
    نوع مخاطب هدف را با توجه به نوع محصول یا خدمات انتخاب کنید.
    احتمال دیده شدن تبلیغات 100% است.
    آگهی شما به صورت تکی ارسال خواهد شد و در بین انبوه تبلیغات نادیده نمی‌ماند.
    تا زمانی که بر روی آگهی کلیک نشود، از حساب شما هزینه‌ای کسر نخواهدشد.
    امکان پیگیری تعداد بازدیدکنندگان، برای آگهی‌دهنده وجود دارد.
    و مزایای دیگر...


     مشاهده ایمیل‌های تبلیغاتی

    شما با مشاهده هریک از ایمیل‌های تبلیغاتی که متناسب با مشخصات پروفایل برایتان ارسال می‌شود، امتیازی معادل 10 تا 100 تومان دریافت می‌کنید. کافی است بر روی لینک مشخص شده کلیک نمایید تا امتیاز مربوط به هر تبلیغ به حساب کاربریتان افزوده‌شود.
    
    معرفی دوستان
    شما با معرفی دوستان خود به سایت می‌توانید امتیاز کسب کنید. برای کسب امتیاز از طریق معرفی دوستان به دو صورت می‌توانید اقدام نمایید: اول اینکه از طریق وب‌سایت مرواجایزه برای هر تعداد از دوستانتان که مایل هستید دعوتنامه ارسال کنید. دوم اینکه ما را به دوستانتان به هر طریق که مایل هستید معرفی کنید. شخص معرفی شده در زمان ثبت نام باید آدرس ایمیل معرف خود را در قسمت مربوطه وارد کند. در هر دو روش پس از فعال شدن حساب کاربری و دریافت حداقل 90 امتیاز از طریق مشاهده ایمیل تبلیغاتی، شرکت در نظرسنجی، ... توسط عضو معرفی شده، 50 امتیاز (معادل 500 تومان) به حساب کاربری شما افزوده خواهد شد.
    
    پرکردن پرسشنامه
    با تکمیل هریک از پرسشنامه‌هایی که برای شما ارسال می-شود امتیاز ریالی مربوط به آن در حساب کاربریتان افزوده خواهدشد. قابل ذکر است که هدف از ارسال پرسشنامه‌ها فقط جهت بهتر شدن فرایند ارسال تبلیغات می‌باشد.
    
    لینک تبلیغاتی
    در صورتی که هر یک از کاربران موفق به دریافت یا مشاهده ایمیل‌های تبلیغاتی نشدند و یا تمایل دارند که تبلیغات را در وب‌سایت مرواجایزه مشاهده نمایند می-توانند با مراجعه به قسمت سوابق تبلیغات، لینک‌های موجود را مشاهده و امتیاز مربوط به هر تبلیغ را دریافت کنند.
    
    خرید از طریق مرواجایزه
    با انجام هر خرید که از طریق وب‌سایت مرواجایزه انجام دهید هم می‌توانید از تخفیفات ویژه‌ای که برای هر محصول در نظر گرفته‌شده‌است بهره‌مند شوید و هم امتیاز مشخص شده برای خرید را دریافت نمایید.
    
    دریافت نقدی 10,000 تومان با معرفی تبلیغ دهنده
    با معرفی یک تبلیغ دهنده 1000 امتیاز ( معادل 10,000 تومان)، جایزه از ما بگیرید.
با توجه به اینکه هدف وب‌سایت مرواجایزه ارسال تبلیغات اینترنتی هدفمند و متناسب می‌باشد، بنابراین در صورتی که خود شما و یا دوستانتان دارای کسب و کار و یا تجارتی هستید که سیستم تبلیغاتی هدفمند مرواجایزه را برای ارسال آگهی تبلیغاتی خود مناسب می‌دانید می توانید جهت همکاری با ما تماس بگیرید.
در صورت همکاری با ما و یا معرفی یک تبلیغ دهنده 10,000 تومان جایزه دریافت خواهید کرد.
    
به روش‌های زیر می‌توانید امتیازهای خود را دریافت نمایید:
 
دریافت به صورت نقدی:
 
پس از کسب حداقل 1000 امتیاز می توانید به صورت نقدی، معادل ریالی امتیازهای خود را دریافت نمایید. برای این منظور باید در قسمت Profile، حساب بانکی را تکمیل کنید. واریز از طرف شرکت به کاربران حداکثر در عرض 48 ساعت کاری پس از درخواست کاربر انجام خواهد شد.
 
خرید Online
 
می توانید امتیاز های خود را در سایت های همکار ما خرج کنید. با این کار هم امتیاز ها را به پول نقد تبدیل کرده اید هم با هر خرید تعدادی امتیاز به حساب شما اضافه خواهد شد.
 
امور خیریه:
شما می توانید امتیاز های خود را در یکی از موسسه های معتبر طرف قرار داد شرکت ما به مصرف برسانید. با انتخاب هر یک از گزینه های زیر ما از جانب شما معادل امتیاز هایتان را به حساب موسسه خیریه مربوطه واریز کرده و رسید آن را برای شما ارسال خواهیم کرد.
   
توافق­نامه
هر کاربر پس از عضویت در وب سایت مرواجایزه موظف به قبول شرایط و مقررات به شرح زیرمی­باشد.

1: شرایط عمومی
1-1پذیرش شرایط خدمات:
عضویت شما در این سرویس مشروط به موافقت و پذیرش کامل شرایط خدمات و نیز دیگر شرایط وب­سایت مرواجایزه است.
ارسال درخواست عضویت در وب­سایت مرواجایزه به منزله موافقت کاربر با این شرایط و قوانین می­باشد.

1-2 تغییرات در شرایط:
1-2-1 چنانچه تغییراتی در شرایط و قوانین وب سایت مرواجایزه به وجود بیاید، این تغییرات به مدت 30 روز در وب سایت اعلام خواهد شد، بنابراین هرکاربر به عنوان یکی از اعضای سایت مرواجایزه برای اطلاع از این تغییرات موظف است به طور منظم به سایت مراجعه نماید تا از این تغییرات آگاهی پیدا کند.
1-2-2 در صورتی که کاربران به دلیل عدم مراجعه به سایت در این مدت از تغییرات سایت اطلاع پیدا نکنند، وب سایت مرواجایزه هیچ مسئولیتی در مورد عدم آگاهی کاربر نمی­پذیرد.
1-2-3 وب سایت مرواجایزه حق تغیر در شرایط ،امتیازات،تعرفه ها ودیگر موارد موجود در سایت را دارد.

2: عضویت
2-1 حساب کاربری
2-1-1 توجه داشته باشید که هر فرد مجاز به داشتن یک حساب کاربری می باشد. عدم رعایت این قانون و داشتن بیش از یک حساب کاربری مجاز نمی باشد و عضویت کاربر لغو خواهد شد.
2-1-2 وارد شدن به سایت با حساب کاربری دیگران غیر قانونی بوده و جرم محسوب می­شود و مطابق قوانین و مقررات با کاربر برخورد خواهد شد.
یکی از رایج ترین اشتباهاتی که کاربران ممکن است پس از عضویت در مرواجایزه مرتکب شوند این است که با حساب کاربری دوستان یا اقوامشان وارد سایت شوند. انجام این عمل مجاز نیست، چنانچه شما عضو سایت ما باشید و از طرف حساب کاربری شخص دیگری وارد سایت شوید، هر دو حساب کاربری مسدود خواهد شد و هر دو کاربر امتیازات خود را از دست خواهند داد. بنابراین برای امنیت بیشتر رمز ورود خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و به کسی اجازه ندهید تا با حساب کاربری شما وارد سایت شود.

2-2 افراد واجد الشرایط برای عضویت:
شرایط اولیه عضویت شامل موارد زیر می­باشد، در صورتی که هر یک از این شرایط توسط کاربر نقض گردد و مطابق آن عمل نکند، به عضویت وی در سایت خاتمه داده می­شود:
این شرایط عبارتند از :
2-2-1 کاربر باید هویت ایرانی داشته داشته باشد و تحت تابعیت قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.
2-2-2 کاربر باید دارای حساب بانکی در یکی از بانک ها یا موسسات مالی جمهوری اسلامی ایران باشد.

2-3 ثبت آدرس پست الکترونیک:
2-3-1 آدرس ایمیلی که کاربر ارائه می­دهد باید معتبر باشد ، برای حصول اطمینان از معتبر بودن آدرس پست الکترونیک بلافاصله پس از ثبت نام اولیه، ایمیل فعال سازی از طرف مرواجایزه برای کاربر ارسال خواهد شد، کافی است پس از دریافت ایمیل فعال سازی بر روی لینک ارسال شده کلیک کرده تا عضویت کاربر فعال گردد.
2-3-2 آدرس ایملی که کاربر ارائه می­دهد باید یک آدرس ایمیل فعال باشد ودر واقع ایمیل آدرسی باشد فرد به طور منظم از آن استفاده می­کند.
2-3-3 چنانچه کاربر استفاده از ایمیل آدرسی را که در پروفایل به ما ارائه داده­است را متوقف کرده، جهت فعال ماندن ادامه عضویت لازم است ایمیل آدرس جدید و فعلی خود را که در حال حاضر برای کاربر فعال است به ما معرفی نماید. برای انجام این تغییر به بخش تنظیمات حساب کاربری مراجعه و تغییرات را ایجاد نمایید.
2-3-4 به خاطر داشته باشید ایمیل آدرسی که در اختیار ما قرار می­گیرد نباید قبلاً توسط شخص دیگری به سایت ارائه شده باشد.

2-4 اطلاعات و مشخصات شخصی
2-4-1 عضویت کاربر و ارائه اطلاعات شخصی در سایت مرواجایزه به­منزله این است که کاربر موافقت کرده­است­ تا زمانی که عضویت وی در وب­سایت مرواجایزه ادامه دارد، این اطلاعات نزد ما به امانت حفظ ونگهداری می­شود.
2-4-2 توجه داشته باشید اطلاعاتی که کاربر در اختیار ما می­گذارد باید معتبر، دارای ارزش فعلی، دقیق، درست و منطبق بر حقیقت باشد.
بنابراین تلاش کنید تا اطلاعاتی را که در وب سایت ارائه می­دهید به صورت منظم به روزرسانی نمایید، به این ترتیب فرصت کسب امتیاز خود را افزایش خواهید داد. جهت به روز رسانی و انجام تغییرات به قسمت تنظیمات حساب کاربری مراجعه نمایید.

2-5 دقت ، صداقت ، امانت
2-5-1 به خاطر داشته باشید در زمان استفاده از وب­سایت مرواجایزه یا هر یک از وب­سایتهای همکار ما باید صداقت و امانت را رعایت نمایید.
2-5-2 زمانی که دعوت به پاسخگویی به نظرسنجی ها یا تحقیقات بازاریابی آنلاین می­شوید، و قصد پر کردن آن ها را دارید ، موظف هستید با دقت، صداقت و صحیح به پرسشها پاسخ دهید. از پاسخگویی و پرکردن پرسشنامه ها به صورت عجولانه، بی دقت و بدون احساس مسئولیت جداً خودداری کنید. همچنین از به کاربردن واژه ها و کلمات نامناسب و غیر اخلاقی اجتناب کنید.

3: پیام های ناخواسته و اسپم
3-1 در این توافق نامه منظور از اسپم پیام­های ناخواسته­ای است که شامل موارد زیر می­گردد:

    آدرس شخص فرستندۀ پیام برای گیرنده نا آشنا باشد و یا هیچ گونه ارتباطی بین فرستنده پیام با گیرنده وجود نداشته باشد.
    ایمیل­هایی که بدون رضایت ضمنی و یا بیانی گیرنده ارسال شده باشد.
    ایمیل­هایی که گاهی اوقات با حجمی بیشتر از حد معمول ارسال می­شوند.
    ایمیل­هایی که حاوی اطلاعات ناخواسته و نا خوشایند باشد.

3-2 عضویت شما در سایت به منزله رضایت شما جهت دریافت ایمیل­های تبلیغاتی و یا هر نوع ایمیل اطلاع­رسانی از سوی مرواجایزه می­باشد، بنابراین این ایمیل­ها بعنوان اسپم یا پیام ناخواسته نخواهد بود.
3-3 کاربر نباید پیام های ناخواسته یا اسپم را به منظور ترویج خدمات ارسال کند.

4: تماس از طرف مرواجایزه
4-1 ایمیل های خدماتی
4-1-1 زمانی که شما برای دریافت خدمات عضو سایت مرواجایزه می­شوید، در واقع رضایت خود را برای دریافت ایمیل­هایی که از سوی مرواجایزه برای شما ارسال می­شود اعلام کرده­اید، این ایمیل­ها ممکن است شامل ایمیل­های دارای امتیاز و یا فاقد امتیاز باشد. ارسال این ایمیل­ها برای ادامۀ ارائه خدمات از سوی مرواجایزه ضروری است.
ایمیل­های خدماتی شامل موارد زیر می­باشد:
1- ایمیل­های تائیدیه یا اعتبار سنجی.
2- اطلاعیه حساب کاربری شما.
3- اطلاعات و تذکرات مهم در مورد خدماتی که شما از ان استفاده می­کنید.
4- پاسخگویی به سوالات مشتریان.
5- تذکرات یا تاییدیه در مورد معاملاتی که شما انجام داده­اید.
6- درخواست تکمیل اطلاعات شما.
7- تغییرات ایجاد شده در خدمات وب سایت مرواجایزه
4-1-2 از آنجایی که سرویس ارسال ایمیل برای کاربران جهت ارائه خدمات مرواجایزه لازم و ضروری می­باشد، چنانچه شما مایل به ادامه دریافت ایمیلهای ارسالی نمی­باشید، تنها راه خاتمه دریافت خدمات از مرواجایزه ، لغو عضویت شما در وب سایت مرواجایزه می باشد.

4-2 ایمیل های تبلیغاتی
4-2-1 هر کاربر با عضویت دروب سایت مرواجایزه ، رضایت خود را از دریافت ایمیل­های تبلیغاتی اعلام می­دارد.
4-2-2 وب سایت مرواجایزه با پرداخت پاداش و امتیاز به کاربران انگیزه برای عضویت در سایت و دریافت ایمیل­های تبلیغاتی را ایجاد می­نماید. شما نیازی به انجام عمل خاصی برای دریافت جایزه نخواهید داشت و تنها کافیست تنظیمات حساب کاربری (پروفایل) خود را بروز نگه دارید. در صورتی که ایمیل دریافتی حاوی دستورالعمل خاصی باشد، شما باید مطابق آن دستورالعمل مراحل را تکمیل و امتیاز خود را کسب نمایید.
4-2-3 وب سایت مرواجایزه هیچگونه تعهد یا تضمیتی بابت حداقل تعداد ایمیل­هایی که برای شما ارسال می­شود ندارد. توجه داشته باشید که ایمیل­های ارسالی با توجه به اطلاعات پروفایل شما ارسال می­گردد.

5: جوایز
5-1 کاربران می­توانند هر زمان که امتیازات کسب شده آنها به حداقل میزان مجاز جهت برداشت رسیده باشد، نسبت به دریافت نقدی یا غیر نقدی آن اقدام نمایند.
5-2 زمانی که میزان امتیاز کاربر به حد نصاب برسد و تمام شرایط عضویت و دریافت جوائز از سایت را داشته باشد، می­تواند مستقیماً در خواست کسب جایزه نماید، اما در صورتی که وب سایت مرواجایزه تشخیص دهد که کاربر شرایط عضویت در سایت را نداشته و یا بر خلاف قوانین سایت عمل کرده­است با داشتن مدرک معتبر و بدون پرداخت امتیاز میتواند عضویت وی را لغو نماید.
5-3 در هر زمانی که کابر درخواست لغو عضویت در وب سایت مرواجایز را بدهد، تمام جوایز و امتیازهای وی به صورت خودکار لغو خواهدشد و هیچ امتیازی به کاربر تعلق نخواهدگرفت.
5-4 چنانچه مرواجایزه تشخیص دهد یا مدرکی معتبری داشته باشد که نشان دهد مقداری از امتیازاتی که توسط کاربر کسب شده­است به صورت غیرقانونی و خلاف قوانین وب سایت بوده­است، حق این را دارد که همان مقدار امتیاز را ازحساب کاربر کسر نماید.
5-5 اگر بر اساس خطاهای انسانی یا کامپیوتری یا هر نوع اشتباه دیگری امتیازی به حساب کاربر افزوده شود، مرواجایزه حق این را دارد که همان مقدار امتیاز را از حساب کاربر کسر نماید.
5-6 امتیازات کسب شده در مرواجایزه قابل انتقال به اعضای دیگر نمی­باشد.
5-7 اعتبار امتیازات کسب شده در مرواجایزه تاریخ انقضا ندارد. بنابراین هر امتیازی که کاربر کسب نماید در حساب کاربری وی محفوظ خواهد ماند تا زمانی که قصد خرج کردن آن را داشته باشد و یا عضویت خود را لغو نماید.
5-8 مرواجایزه هیچگونه ضمانت یا مسئولیتی بابت مقدار امتیاز که کابر می­تواند کسب نماید را، نمی­پذیرد.

6: نقد کردن امتیازات
6-1 در این توافق­نامه نقد کردن امتیازات یا پرداخت امتیازات به معنای هر نوع درخواستی از جانب کاربر مبنی بر دریافت وجه نقد به صورت واریز به حساب بانکی وی، اهدا امتیاز به خیریه­های طرف قرار داد مرواجایزه، و یا خرید آنلاین از سایت هاو فروشگاه­های طرف قرار داد ما می­باشد.
6-2 همانگونه که ذکر شد خدمات این وب سایت تنها برای افراد دارای حساب بانکی در یکی از بانک ها یا موسسات مالی جمهوری اسلامی ایران ارائه می­گردد و در غیر این صورت امتیازی به کاربر پرداخت نخواهد شد.
6-3 هر زمان که کاربر درخواست نقد کردن امتیاز خود را بدهد، مرواجایزه بلافاصله تمام جزئیات و تاریخچۀ حساب کاربری وی را بررسی و کنترل خواهد­کرد. علت این امر نیز این است که نباید هیچگونه مدرکی مبنی بر این که در حساب کاربری وی تقلبی صورت گرفته­است وجود داشته­ باشد. چنانچه مرواجایزه متوجه شود که امتیازات کسب شده توسط کاربر از روش­های غیر قانونی و خلاف شرایط وب سایت بوده است و یا اینکه هر گونه عملی بر خلاف شرایط توافق نامه در مدت عضویت وی صورت گرفته است بدون پرداخت هیچ امتیازی عضویت کاربر لغو می­گردد.
6-4 انتقال امتیاز به حساب بانکی کاربر تنها زمانی انجام خواهد شد که:
1: مشخصات حساب بانکی کاربر با مشخصات شخصی وی تطابق داشته باشد.
2: مشخصات حساب بانکی کاربر باید با آدرس پستی و کد پستی ارائه شده در پروفایل مطابقت داشته باشد.
3: مسئولیت حصول اطمینان از صحت اطلاعات حساب بانکی و اطلاعات شخصی با کاربر می­باشد.
6-5 مرواجایزه عمل انتقال امتیاز را فقط به حساب بانکی انجام خواهد داد که اطلاعات مربوط به آن در پروفایل کاربر ذکر شده­باشد، این اطلاعات شامل نام بانک و شماره کارت 16 رقمی کاربر می­باشد.
6-6 چنانچه واریز وجه درخواستی، به حساب بانکی دیگری که کاربر به اشتباه در پروفایل خود ثبت کرده­است صورت گیرد، مرواجایزه هیچ مسئولیتی در قبال پیگیری وجه واریز شده و بازگرداندن آن به عهده نخواهد داشت.
6-7 مرواجایزه تعهد می­کند که اطلاعات حساب بانکی کاربران نزد این شرکت کاملاً محفوظ بوده و در اختیار شخص ثالثی قرار نخواهد­گرفت.

7: خیریه
7-1 کابران می­توانند امتیازات کسب شده خود را به یکی از خیریه های طرف قرار داد مرواجایزه اهدا نمایند.
7-2 برای اهدا امتیاز کافی است خیریه مورد نظر خود را از بین لیست خیریه های موجود انتخاب کرده و مقدار امتیاز اهدایی خود را مشخص و تایید نمایید.
7-3 مرواجایزه معادل ریالی امتیاز را به نام کاربر به حساب خیریه واریز خواهد کرد و سپس رسید واریز وجه به صورت کد رهگیری به آدرس ایمیل کاربر ارسال خواهد شد.

8: خرید آنلاین
8-1 شما می توانید با امتیازهای به کسب شده، از فروشگاه­ها و مراکز طرف قرار داد مرواجایزه خرید نمایید و یا محصول مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.
8-2 پیشنهادهایی که بابت خرید و یا سفارش آنلاین محصولات به کاربران ارائه می­شود توسط شخص سوم می­باشد و مرواجایزه تنها به عنوان یک عامل ارجاع دهنده آگهی عمل می­کند، بنابراین هیچ مسئولیت و ضمانتی را بابت کیفیت محصولات مذکور بر عهده نمی­گیرد.
8-3 چنانچه در سفارش محصول توسط کاربر خطا یا اشتباهی به وجود آید مرواجایزه مسئولیتی بابت اشتباه پیش آمده نمی­پذیرد.
8-4 چنانچه محصول ارسال شده به دلیل ثبت آدرس پستی نادرست برگردانده شود و یا مفقود گردد ،مروا­جایزه مسئولیتی بابت هزینۀ آن محصول نمی­پذیرد.­

9: فسخ قرارداد
9-1 شرایط توافق­نامه تا زمانی که توسط مرواجایزه فسخ گردد دارای ارزش و اعتبار می­باشد. مرواجایزه حق فسخ قرار داد بدون اطلاع قبلی را دارد.
9-2 مرواجایزه در شرایط خاص حق لغو عضویت و یا پایان دادن به ارائه خدمات به کاربران را بدون اخطار قبلی خواهد داشت؛ این شرایط عبارتند از:

    نقض هر یک از شرایط و قوانین ذکر شده در توافق­نامه توسط کاربر
    هرگونه اقدامی بر خلاف منافع مرواجایزه و یا سازمان­های وابسته به آن توسط کاربر

9-3 چنانچه تشخیص داده شود حساب کاربری عضو به مدت 12 ماه غیر فعال بوده است، مرواجایزه حق لغو عضویت کاربر را با اخطار 7 روزه خواهد داشت.
9-4 اگر کاربر قصد خاتمه دادن به عضویت خود را داشته باشد با ورود به بخش تنظیمات حساب کاربری می تواند عضویت خود را لغو نماید.
9-5 چنانچه حساب کاربری شما به هر دلیل لغو گردد، امکان فعال سازی مجدد آن وجود نخواهد داشت.

10: قانون کپی برداری
کپی برداری از مطالب سایت و نیز مواردی که توسط مرواجایزه به پست الکترونیک کابران ارسال می­شود غیرقانونی بوده و چنانچه قانون کپی برداری رعایت نگردد پیگرد قانونی خواهد داشت.

 


میزبان مارکت پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بهترین سیستم مشارکت در فروش ایران کسب درآمد کسب درآمد سیستم همکاری در فروش کسب درآمد

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 153
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 299
بازدید ماه : 424
بازدید کل : 201418
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها